加入最愛專欄  收藏文章 

2023-06-12

「AI尹光」翻唱《Dear My Friend,》 姜濤︰我聽完都覺得好過原唱

  【晴報專訊】最近AI歌手大行其道,不少人以AI人工智能製作翻唱作品,例如「AI尹光」翻唱姜濤及林家謙的歌曲成功熱爆網絡。姜濤昨日出席預防HPV微電影《與HPV的距離》首播會,笑言有聽過「AI尹光」翻唱自己作品《Dear My Friend,》,更大方表示對方唱得比自己好聽︰「我都會學習唱得好啲,進步啲!」

 

提到八月舉行個唱,姜濤笑言孭了一身飛債。

 

  姜濤昨日以HPV教育大使身份,聯同譚旻萱(Mandy)及岑珈其出席首播會,大會抽中姜糖(姜濤粉絲)上台玩遊戲,對方即興奮尖叫;及後,有女粉絲與姜濤合照,竟要求身旁的老公走開,場面搞笑。事後姜濤笑說︰「要同佢(姜糖)老公講聲唔好意思,相信佢哋(姜糖)心中第一名都係老公!」他笑言被現場姜糖的高音嚇親,「大家咁熱情我好開心,但希望大家小心啲,有時佢哋應援逼得滯會跌低。」

 

姜濤與Mandy欣賞自己的演出,忍不住尷尬而笑。

 

  提到「AI尹光」翻唱姜濤歌曲《Dear My Friend,》熱爆網絡,姜濤笑言有聽過,「幾得意!(有咩評語?)無乜,一定係好唔同嘅感覺,好開心用我啲歌去做呢啲(AI翻唱)。」提到有網民讚AI尹光唱得比原唱好,會否不開心?他大方說︰「聽完我都覺得係,咁真係呀嘛,有啲前輩唱歌真係好聽,聲底好好。」他自言不會因此打擊自信,「我會學習,想唱好啲,希望嚟緊出嘅歌保持好啲水準,進步啲。」談到個唱海報跟偶像羅志祥(小豬)的海報相似,姜濤否認是致敬之作,「呢樣真係無諗過,其實我睇過小豬嗰張,但當下無醒起,出咗新聞先知。其實有好多類似概念,而我嘅個唱(主題)本身真係關於水,都唔介意大家講。」

 

「AI尹光」翻唱《Dear My Friend,》大受歡迎。(網上截圖)

 

譚旻萱被姜濤Charm到

 

  同場的Mandy與姜濤合作拍微電影,愛打籃球的二人在片中大曬球技。Mandy在片中主動追求姜濤,她笑說︰「我現實中都係咁主動,鍾意就大聲說出來。」問她可有喜歡姜濤?她說︰「阿姜咁charm,我同姜糖個心一致,特別阿姜射入波嗰下,我就覺得『衰鬼,射波好鬼準』,都會被charm親!」

 

Mandy、姜濤及岑珈其一同宣傳預防HPV的重要。

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#與HPV的距離 #「AI尹光」 #Dear My Friend #姜濤 #譚旻萱 #AI #人工智能
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share