加入最愛專欄  收藏文章 

2023-11-02

MIRROR成軍5周年 | 迪士尼與粉絲玩一日!Lokman、Alton無懼被影黑圖?Edan呼籲Fans留意官方活動消息勿受騙

  人氣男團MIRROR在11月3日是成軍5周年的日子,今日12子在迪士尼,與一萬二千位鏡粉(MIRROR fans暱稱)狂歡一日,他們分別玩不同的機動遊戲,與鏡粉互動;及後換上冬裝,以棒球褸造型出現,分別在3架巡遊車上,跟沿途兩旁等候多時的鏡粉打招呼、揮手,其中盧瀚霆(Anson Lo)不時派「心心」,而姜濤就靠近柱邊不斷擺甫士讓鏡粉拍照。

 

MIRROR成軍5周年。(《晴報》圖片)

巡遊喇!(《晴報》圖片)

 

  活動未開始前,12子接受訪問,江熚生(Anson Kong)透露每位成員都會負責不同環節,「我係玩灰熊山谷,我覺得係開心,因為平時都有好多人排隊。」Anson Lo就玩咖啡杯機動遊戲,他知道後面有難色,並笑說:「我係咖啡杯咩?有冇得調?應該ok嘅,唔係好快啫!」有人提議他與王智德(Alton)同車,一定會被轉到暈,Anson Kong笑說:「Alton要扭到個杯升起!」最後Anson Lo與李駿傑(Jeremy)坐同一架咖啡杯,他在IG出post,留言笑指自己「享受中」。

 

 

  至於姜濤就玩森林河流之旅,他竟然未玩先驚,怕暈船浪,並帶備精油、暈浪丸止暈,問他是否需要穿救生衣?姜濤說:「我識游水。」楊樂文(Lokman)最期待登上巡遊車,笑言可以扮演得意的卡通人物,Anson Kong說:「我哋盡量用公主嘅狀態嚟呈現畀大家睇…」Lokman很大反應:「你咋!你咋!我等睇!」Anson Kong笑著回答:「ok,冇問題,我係Elsa!」

 

  提到玩機動遊戲時,是否擔心被影到黑圖?Lokman說:「玩得都好難控制,除非特登擺個靚樣。」Anson Kong:「機動遊戲臨尾咪有個位影相…」Alton即說:「從來冇靚過!」對於有爵屎(呂爵安Edan fans暱稱)揚言要影到偶像的鼻孔,他聞後非常淡定地說:「都見怪不怪啦!又唔係未見過,所以都係順其自然,享受。(會唔會控制吓自己嘅尖叫聲?)玩灰熊山谷應該ok吖嘛,我幾年前玩過,嗰次真係嗌得好勁,我會嘗試控制吓,唔可以太失禮,喺fans側邊嘅話。」邱士縉(Stanley)笑言在出發時,忍不住影大家的醜態,重申已經相對留手。

 

Edan好醒神呀!(mirror.weare IG)

 

  此外,對於有爵屎受騙,Edan說:「我唔知係咪淨係得我啲fans?好似話11月有個MIRROR private嘅簽唱會,真係有fans畀錢參加,慘囉,被人呃,完全冇啲咁嘅活動,大家要聽官方資訊,唔好咁易被人呃,小心啲。」至於Edan的粉絲後援會早前突然宣布解散,Edan指公司有協助處理換屆事宜,「暫時好混亂,有好多唔同嘅候選,有好多起底,互相攻擊,我覺得應該要停止,用一個好啲方法去處理,所以公司幫手處理換屆嘅過程,純粹都係hold住件事,最後都係由fans club獨立去經營。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#呂爵安 #MIRROR #盧瀚霆 #組合 #姜濤 #Disney #王智德 #楊樂文 #邱士縉 #江熚生 #李駿傑
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share