加入最愛專欄  收藏文章 

2023-12-05Photo: Instagram

何超蓮竇驍LV時裝騷後拍片放閃!以行動粉碎婚變傳聞!賭王千金挑戰老公腰骨表演單手公主抱

  已故賭王何鴻燊三房千金何超蓮與內地男星竇驍結婚之後甚少放閃,多番被指婚變,當事人雖然否認,但仍然唔能夠堵住悠悠之口。日前佢哋就以行動粉碎傳聞,除咗合體出席LV喺香港嘅時裝騷之外,騷後仲分享咗一條放閃片,甜到觀眾都糖尿呀!

 

靚!

 

  超蓮post出短片並留言:「為了形象 建議從第八秒開始看#單手公主抱挑戰 #冬日暖星季」片中見到竇驍先係一臉攤手,但因為超蓮講嘢引佢笑,令竇驍笑到彎腰,chok樣破功。之後超蓮叫佢認真啲,竇驍再次打開一隻手,超蓮隨即好似識輕功咁成個整跳上去,隻手撓去竇驍頸後,竇驍睇落單手抱起超蓮亦毫不費力。竇驍之後另一隻手亦抱住老婆,再笑住咁錫落去,咁樣花式放閃,真係少啲腰力都搞唔掂。

 

 

  唔少網民都留言表示佩服,明星放閃都寧舍dramatic,留言:「這樣跳上去不是我死就是我老公死。」、「看了二百遍還是看不到超蓮是怎麼蹦上去。」、「他抱的確實是公主。」又有人表示已被閃盲,更加「感歎」有生之年終於見到佢哋放閃:「終於夫妻合體了,不然網友天天說你們離婚了。」、「終於露臉了,不然我以為是竇驍懷孕了。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#LV #演員 #離婚 #竇驍 #何超蓮 #懷孕 #何鴻燊 #結婚 #夫妻之道 #模特兒 #網絡熱話 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share