加入最愛專欄  收藏文章 

2023-12-15Text: 娛樂組Photo: FB、IG

早霸王阮小儀在殯儀館門外被一句話激嬲!梁嘉琪撐外人被森美鬧:有隻豬噶噶聲咁叫,我當冇聽過呀

  商台DJ阮小儀的外婆上月離世,小儀忙於處理親人後事時,竟遇上不識趣的殯儀業人士一句無心說話,即刻焫著!雖然小儀知道對方並無惡意,不過忍唔住衝口而出回應!

 

 

  阮小儀今日(14日)在電台節目《早霸王》分享經過,上周她前往殯儀館處理外婆的後事:「你知殯儀館門外都好多人做生意,當時我一落車,見到有個哥哥仔攞住畀人訂花圈嘅紙牌,佢見到我,佢先呆一呆,然後講咗句說話,嗰下我即時應對,我知我係錯咗,但都一定咁應對!」

 

 

  小儀隨即開估:「哥哥仔一見我時就話『喂!乜咁耐冇見呀!』跟住我望一望,殯儀館嚟喎呢度,我都忍唔住話『喂,我係咪應該講大吉利是呀?』」她明白哥哥仔沒有惡意:「但唔知點解喺呢個moment我爆咗出嚟,答『我真係大吉利是呀』,太癲嘞呢件事!」另一主持森美理解小儀的反應:「我明點解小儀嬲,對方唔係普通街外人,佢係做殯儀生意嘅人,同埋(場地)喺殯儀館,如果佢喺海洋公園、迪士尼咁講,就唔會有嘢。」

 

小儀早前到台灣拍攝節目。

嘉琪又被森美窒啦!

 

  此時,主持梁嘉琪竟然做「架兩」說:「可能佢(哥哥仔)唔覺得自己職業係咁特別…」森美即說:「得啦得啦,天使,唔好再拗嘞,大佬呀,你知自己做殯儀,唔會講『世伯使唔使幫襯呀,畀個折頭你吖』,呢啲嘢唔會講出口,你明㗎嘛!頭先有隻豬(嘉琪)噶噶聲咁叫,我當冇聽過呀!」

 

 

  小儀笑說:「我feel到我傷咗哥哥仔個心,之後佢兜一兜返話『唔係呀!即係…』,我估佢意思係好耐冇見過我上電視。」森美說:「始終喺得殯儀館或醫院出現,脾氣有少少差都可以接受,邊有心情同你寒暄吖,呢位朋友(哥哥仔)希望你明白佢(小儀)。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#DJ #女生 #梁嘉琪 #電台 #森美 #阮小儀 #娛樂 #電台節目 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share