加入最愛專欄  收藏文章 

2023-12-18Text: 娛樂組

Coffee林芊妤低潮期患硬皮症、甲亢!自爆與老公房事冇驚喜:我唔係好有性需要!蝦頭追問如何收緊「妹妹」

  由演員成功轉型為瑜伽KOL的林芊妤(Coffee)形象非常好,健康而且擁有幸福家庭,近日她接受楊詩敏(蝦頭)及練美娟(娟姐)主持的《絲打圍爐》訪問,除了大談修身減肥之道外,Coffee更大方談及自己的房事,多次被蝦頭及娟姐的追問而笑到流眼淚,非常搞笑。

 

 

  娟姐和蝦頭忍不住伸手摸Coffee的腹肌,大讚對方腹肌超強硬,令她們非常佩服,Coffee否認每日無時無刻做計動,「梗係唔係啦,我係人嚟呀嘛,人係有惰性。減肥呢條路係永遠嘅,一開始會係好辛苦嘅階段,慢慢減變成習慣,之前我一日教九個鐘瑜伽,加上周末又鍾意去行山跑步,生活係健康嘅。自從生咗仔之後,又有瑜伽服生意,運動的確係少咗,因為冇再教瑜伽,將事業放喺網上,做運動起碼少一半,但維持身形就一星期大約兩至三日,每次一至兩個鐘就足夠。」

 

 

  蝦頭追問Coffee如何收緊「妹妹」私處的肌肉,Coffee坦言有不少網友都私訊追問:「通常女生問我,有冇得可以緊啲,因為生完,被個BB撐大咗,有時會漏尿失禁,或者跳兩下就滲尿。其實你而家都做到,即係好似你有高潮,你會收縮一下呀嘛,死喇,我係咪講太多?」娟姐即時打蛇隨棍上指:「如果蝦頭話冇高潮咁點呀?老師!」Coffee即時尷尬道歉,改口說:「即係好似急尿要忍住唔畀佢屙出嚟咁!收緊收緊!」

 

 

 

  娟姐追問Coffee擅長瑜伽是否有利房事,蝦頭都估計有更多款式可以玩,但Coffee就回應說:「我老公都比較悶,我哋兩個都比較悶,(有冇新奇有趣答案?)真係唔會,每次都一樣,就算Playback都係一樣。好多人以為我好Wild(野性),但我真係唔係,我唔係扮玉女,我唔係好有性需要,我同老公都唔係好癲嗰啲。聽朋友分享覺得佢哋好密,但我哋真係唔係。因為大家都忙,嗰方面大家都悶,冇乜新奇刺激動作。我知點解我仲未有第二個,就係呢個原因!」

 

 

  Coffee坦言得到網友們的支持,因為她自己出身不是特別好,外貌條件本身都不是好,跌倒過、碰撞過,但亦有能夠美夢成真的一日。「我哋情緒病或者生病,80%來自我哋情緒,影響我哋容易病,特別係免疫系統,我親身經歷過。我諗成個香港都知,我都曾經經歷一段好難過嘅時間,好多人唔明,但親身經歷過,我身體侵襲我,當時自身免疫力打我自己,有硬皮症又有甲亢,不停由啲病入侵我身體,我知道係因為我情緒。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#影視娛樂 #蝦頭 #coffee #娟姐 #演員 #瑜伽 #KOL #林芊妤 #練美娟 #楊詩敏 #絲打圍爐 #減肥 #修身 #免疫或敏感
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share