加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-11Text: 娛樂組

鄧兆尊爆頂流歌星揼邪骨走數?唱一首歌代替貼士!明星夫妻包到冚:怕人哋認到佢哋

  鄧兆尊跟「田豪祖3寶」三位主持曾志豪、王耀祖及貴花田老友鬼鬼,不時為他們的YouTube Channel擔任客席主持,近日他跟貴花田和王耀祖開直播,談及一單疑按摩店被男顧客走數事件,鄧兆尊都大爆娛樂圈都有不少揼邪骨走數的事件,再次向網友們大派「花生」。

 

 

  主持人王耀祖問兆尊有沒有聽過「揼霸王骨」一事,兆尊爽快答:「有,我呼籲同行以及任何人都好,除非你唔好出名,你出咗名有啲嘢你就唔好做!因為所有按摩師返到休息室一定講,一間通天之後就間間都通天,全香港都知你做過咩!」兆尊坦言有耳聞不少同行都有「走數」的情況,頂流到下流都一樣有,不過只限代支金,「多數係話會畀幾錢貼士,可能話500蚊,但最終埋單就只係畀200蚊。骨錢就一定走唔甩,通常都係走貼士!例如話:『我畀3000蚊貼士你,你畀我掂一掂啦!』之類,點知出到去畀200蚊!大家明啦!」

 

 

  王耀祖笑言:「我明喇!即係邪骨囉!攞著數仲要唔止攞人哋勞力,賤格都不得了。即係走肉金?」被追問幾多線藝人?兆尊:「由頂流到最低都有!唔講名,試過一個頂流歌星,話:『嗱,我唱首歌畀你聽,你賺咗呀喇!一人演唱會呀!』(之後唔交數?)唔畀代支囉!」貴花田聽到非常激氣:「癡孖筋,咁Cheap都有嘅?」兆尊笑言她的反應跟按摩姐姐的反應一樣,但事後才知道對方走數。

 

  兆尊說:「低(地位)嗰啲我可以理解,因為搵食搵唔到咁多錢,又想玩特別嘢,唔想畀筆錢就走數。但嗰個頂流(歌星),幾十億身家仲搞呢啲咁嘅嘢,你真係好唔得囉!」主持人即時制止兆尊越爆越多,兆尊說:「你唔會知邊個,你要知就去嗰啲地方問任何一個都知,好定唔好大家都知!」

 

  兆尊重申自己所到之處都是「正經」地方,「唔正經」只是視乎個人行為,王耀祖即時幫口:「唔係個個人都鹹濕嘅,兆尊想鹹濕都冇力啦!係咪?」,兆尊笑言王耀祖太了解他,免得被三位女友扭耳仔。兆尊繼續爆:「試過有對夫妻,明星嚟嘅,最好笑係包住個頭得番隻眼咁去,怕人哋認到佢哋。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#Youtube #歌手 #按摩 #娛樂 #鄧兆尊 #演員 #影視娛樂 #王耀祖 #貴花田
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share