加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-24

肥媽激罕拍片狂鬧政府政策!指垃圾徵費「垃圾」:根本唔係分類,係製造混亂!

  肥媽(Maria Cordero)出名支持政府,過往獲邀出席不少政府舉辦的活動公開獻唱,大受市民歡迎。一向敢言的她近日就政府垃圾徵費的政策發聲,特別拍片放上YouTube,竟然激罕唱反調狂鬧相關政策是「垃圾」,一邊鬧一邊情緒激動,網友們都紛紛留言稱大快人心。

 

 

  肥媽影片名為「對於政府準備推行的垃圾徵費議題 真係我都想發表下意見」,連日來被網民瘋傳,肥媽在片中被問到對垃圾徵費的事,她怒斥:「垃圾囉!癡線呀!你唔畀人用黑膠袋,要用佢哋啲膠袋,已經同環保背道而行啦,變相買多啲膠袋!錢解決唔到問題呀嘛!」她認為首要是政府要先安排分類回收,「你又唔分類,但要我哋畀錢去買膠袋,住一棟大廈點分呢?一個單位得200幾呎,點同你分四個垃圾桶啫?你將你個問題掉咗畀我哋,搞到天下大亂!你係解決問題嘅人,你要諗辦法幫我哋去分類,而家分都唔分,掉晒落綠膠袋,咁請問幫咗啲咩呢?淨係買咗膠袋之嘛!」

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  問到是否教育不足令政策未能順利進行?肥媽說:「根本就冇政策,佢根本就叫你照做,政策係首先垃圾車都要分類,有乜理由叫我放晒落同一個袋咁!好似我煮嘢食咁,我啲廚餘如果有人收,咁我咪儲番啲廚餘囉!而家根本唔係分類,係製造混亂!綠色膠袋同普通膠袋有咩分別啫?不過綠色膠袋要錢,政府唔係想賺我哋錢呀嘛!」

 

  對於垃圾徵費計劃推遲至八月進行,肥媽大表贊成,「梗係要推遲,你試吓4月1日實施呀啦,癲咗啦大家都...綠色膠袋同黑色膠袋有咩分別,你都係想人使錢之嘛!」

 

 

 

 

 

  肥媽熱愛下廚,而且在家中有個直播廚房教大家入廚煮嘢食,自然產生比一般家庭更大量的廚餘,加上她育有多隻愛犬,而且家中外的花園及農地相當大,單是清樹葉和廢物的垃圾量都可想而知。

 

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#垃圾徵費 #肥媽 #Maria Cordero #影視娛樂 #政府 #分類回收 #膠袋 #分類 #教育
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share