加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-24Text: 娛樂組Photo: IG/資料圖片

MIRROR演唱會|AK胞兄指Anson Lo似《海賊王》一角焫㷫神徒!被粉絲質疑暗諷Edan急澄清:係有一點誤會

  MIRROR正在亞博舉行《MIRROR FEEL THE PASSION CONCERT TOUR 2024》演唱會,日前(21日)為呂爵安(Edan)生日正日場,除了吸引大量鏡粉及「爵屎」入場外,MIRROR副隊長江熚生(AK)哥哥Ambrose亦有到場欣賞演唱會,不過當日發布的IG Story就辣㷫盧瀚霆(Anson Lo)的粉絲「神徒」,令他急急刪除該Story。

 

  當日Ambrose到場為弟弟AK打氣,留言:「GOOD SHOW」。及後轉發好友的IG Story,片中可見Anson Lo 穿著閃爆馬甲Solo表演,大騷肌肉。友人在IG Story以「馮素波」來稱呼,而Ambrose則轉發並留言:「真係好似海賊王入面嘅鑽石人!」似乎是指日本動漫《海賊王》中白鬍子海賊團的第三隊隊長Diamond Jozu。Ambrose的IG Story一出,即惹起一眾「神徒」不滿,直斥他不懂尊重人及無禮貌。隨後Ambrose亦刪除該IG Story。

 

Anson Lo 穿著閃爆馬甲Solo表演,大騷肌肉。

 

  而除了Anson Lo外,Ambrose另一個IG Story,引起Edan粉絲「爵屎」質疑他取笑Edan。該IG Story是Edan擔任演唱會彩蛋環節的片段,當時他分享了一個有關拍電影前,小朋友媽媽患癌症的故事。正職為保險顧問的Ambrose,轉發友人拍的片段,留言:「尋日聽完呢個彩蛋,心諗佢係咪想寫保險,不過真心好感動。」。

 

 

  Ambrose日前就在IG Story針對兩個IG Story作出澄清及道歉,「係時候到我公開解畫啦。首先澄清第一樣嘢,本人對AL就冇任何惡意,真心欣賞佢嘅表演表現,真係精彩的。其次鑽石人在我心目中係一個非常正面嘅角色,佢忠心而且堅強,相信有睇過海賊王頂上之戰都會明白。再深一層嘅解說,每一粒鑽石都係獨一無二嘅存在,代表住純潔同堅硬。第三因為牽涉到另一位娛樂圈嘅前輩,所以最後都係決定DEL POST會比較適合。」

 

 

  他亦有表示自己沒有取笑Edan:「另一方面,首先再次澄清,本人對EDAN 十分欣賞,絕對沒有半點恥笑之情。其次岩布仙尼係佢自己講的,我更沒有取笑成份。『保險』二字對我而言,除咗係我嘅職業之外,喺我眼中都係愛與責任,我絕對唔認為呢一樣嘢係個貶義!而佢面對緊嘅嗰種無法控制無法改變的無力感,係我經常需要面對嘅一個唔好受嘅情緒。所以昨晚係現場的我,真係好感觸有好深感受,我好有共鳴感。我都忍唔流咗一滴眼淚。所以如果有任何誤會,誠心抱歉。」

 

 

  Ambrose指自己亦當MIRROR成員是朋友,「最後成件事,我想講少少感受。我睇住佢哋12個由參賽,都上我屋企傾點樣去比賽,再去到出去開SHOW,再去到之後大家曾經成為PARTNER。佢哋嘅高低起跌,我都喺身邊。其實對我嚟講佢哋全部都係我嘅朋友,所以我更加唔會對佢哋有惡意。我明白當中係有一點誤會,或者我表達都未夠好,呢一樣嘢我都會引以為戒。而且我都明白好多粉絲其實佢真係好愛佢地嘅偶像,多謝你哋嘅支持,佢哋先至可以繼續走落去。其實我公開得我個帳戶,我有一直講咁多時事評論嘅事情,其實就係想鼓吹一個更加開放嘅討論空間。所以大家有任何問題或者幫忙都繼續DM我,希望可以消除大家嘅情緒,令大家都開心返。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #呂爵安 #演唱會 #歌手 #海賊王 #娛樂 #盧瀚霆 #影視娛樂 #AK
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share