加入最愛專欄  收藏文章 

2024-02-28Text: 娛樂組Photo: IG

張致恒|雯雯爆囝囝患自閉及過度活躍!去年壓力爆煲曾有不好念頭!公開多謝Steven:多謝你同我一齊面對全世界嘅責罵

  張致恒(Steven)與老婆區燕雯(雯雯)早前宣布與UglyFamily「投資者」終止合作,回復冇工開的「量地」日子。雯雯早前凌晨撰長文自揭屋企難處,除了面對親人患癌及愛犬患病,一名兒子亦確診自閉及過度活躍症,令雯雯身心俱疲,更懷疑出現精神問題,幸好已見曙光!

 

 

  外間一直覺得Steven與雯雯「好食懶飛」,而雯雯曾多番強調因照顧四個兒子,所以未能外出工作。雯雯在IG story撰長文,以比芝蔴更小的字剖白家中難處,認真考網民眼力。她坦言2024年一開始已好不幸:「有最錫我嘅親人不幸患上癌症,再有兩個(隻)狗狗屙血、心臟+肝+胰臟炎,再有一個小朋友確診autism plus hyperactivity(自閉症加過度活躍症)。」

 

 

  雯雯坦言照顧這類小朋友不容易:「我一個人真係冇能力,同一時間可以照顧到四個小朋友…最近小朋友先跌爆咗隻耳仔,醫生同我哋講呢類小朋友一年起碼會去幾次急症室,要有心理準備,依家每一日面對佢嘅行為、情緒,都係一個好大嘅挑戰。」

 

 

  雯雯自爆去年壓力接近爆煲,更曾有不好的念頭,「雖然我個心裏面確確實實真係想離婚,亦都不斷爆出唔同嘅情緒(不斷流出大家所講嘅笑話),連我自己都覺得我自己有精神問題,經常性會出現一個惡魔,叫我帶埋小朋友離開呢個世界,就可以得到解脫。」她現時才明白「兩夫妻已經唔係兩個人嘅事」,必須夫妻齊心,才能好好照顧小朋友。

 

 

  在雯雯眼中,Steven其實是神隊友,她透露已聘請外傭:「我好多謝stevencheung都不斷學習點樣照顧好小朋友,亦都實實在在多謝你同我一齊面對全世界嘅責罵(話我哋只係識借錢,又唔自己出去做嘢)…我哋唯一嘅共識就係做多兩份工,請一個姐姐去幫手。咁樣我哋其中一個先可以完完全全抽身出去賺錢,大前提係要姐姐實實在在到咗,我哋先可以出到呢個門口工作,好慶幸仲有唔夠兩個月時間,姐姐嚟到我哋就可以重生,終於可以靠自己唔需要再求別人嘅幫忙。」

 

 

  不過,工人姐姐尚有近兩個月才到張家,雯雯十分擔心能否過度這段空窗期:「既然咁難先可以行到姐姐差唔多嚟呢一步,上天可唔可以畀機會我哋過埋呢一兩個月?」她亦預告將會遠離IG:「其實生活靜靜地平凡安穩就足夠,自己嘅情緒自己知道就足夠,如果能夠過到呢兩個月,我希望同自己嘅家人能夠搵一個地方靜靜地度過,遠離呢個公開又複雜嘅地方。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#娛樂 #離婚 #夫妻之道 #過度活躍症 #張致恒 #狗 #癌症 #自閉症 #雯雯 #壓力 #外傭 #爸媽心聲 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share