加入最愛專欄  收藏文章 

2024-03-11Text: 娛樂組Photo: 小紅書、FB

回南天|肥媽傳授除濕3大妙法︰抹地水加入兩食材!網民大彈開冷氣瞓覺唔環保

  近日回南天,天氣非常潮濕,濕度一度高達100%!潮濕天未完,肥媽(Maria Cordero)將私藏的三大除濕妙法分享給粉絲,教大家保持乾爽。

 

 

  回南天人人叫苦,不單天花板、牆身及地板出水,容易跣倒、衣服晾不乾、甚至天花板發霉,連牆上的揮春、告示都「濕到喊」甩色甩字,形成回南天獨有奇觀。

 

 

  肥媽在車中拍片,身穿肥牛色系花花恤衫的她,傳授除濕大法:「你搵啲熱水,擺啲鹽、擺啲醋,用呢啲水抹地,個地面就唔會再濕,你越唔抹,啲水就越會出嚟。(未聽過回南天要抹地?)你抹完之後好快乾。」

 

  此外,肥媽又說:「(如果)屋企有抽濕機,就用抽濕機;冇抽濕機就開冷氣。天氣越濕,越要開冷氣瞓,我依家瞓覺都開冷氣。如果唔係,你會覺得濕笠笠又盛。」她指現今年輕人不懂煲祛濕湯,為自己排走濕氣:「嗰啲一盒盒嘅祛濕丸都有用,呢啲產品都係中藥,要自己去睇,寫土茯苓呀乜乜乜,睇到係中藥就食得。」有網民多謝肥媽指導,不過亦有人質疑:「開冷氣機,抽濕機是好,但是唔環保。」但網民普遍認為回南天潮濕實在太難受,加上家居容易發霉,已顧不得環保。

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#家居 #回南天 #娛樂 #肥媽 #天氣 #小紅書
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share