加入最愛專欄  收藏文章 

2024-03-15Text: 娛樂組

伍富橋買外賣被老婆笑造型似綁匪!用三餸飯換太太親手煮富貴晚餐:佢煮呢個畀我

  伍富橋(Alvin)前年跟富家千金梁兆楹(Shirley)結婚,男方一直被取笑為千億駙馬,網民的評語毫不留情,一時指他「入贅」,甚至食軟飯。不過,無損夫妻二人感情,不時網上曬恩愛。伍富橋在IG再曬甜蜜,他在限時動態貼出自己的富貴飲食,一於懶難理會再被批評。

 

 

  29歲伍富橋自與太太Shirley結婚後,二人生活富泰經常周遊列國旅行,而且放閃的衣著都特別名貴。不過因為雙方身家懸殊,經常成為網民的談論對象,通常的批評都較尖酸刻薄;又會對Shirley評頭品足,說話不留情,Shirley不止一次看不過眼反擊,甚至有一次長文中,激動得爆粗。

 

 

  拍拖半年便閃婚,伍富橋曾接受本網訪問時透露心情,表示不會介意別人的說話:「我同佢拍拖無耐,就認定佢係結婚對象,有晚傾開,大家就同意結婚。最重要係我同太太活得開心,我都擔心太太屋企人,佢哋係圈外人,無需要面對呢啲壓力,某程度上對佢哋唔住,好彩佢哋好明白同體諒。」

 

 

  婚後二人時常高調放閃,完全公開他們打情罵俏的生活日常。伍富橋在IG限時動態大爆太太的喜好,枕頭附近擺放著公仔,從伍富橋的角度看去,還像一個公仔在盯著他。之後他在一張自拍照上寫道,「佢話我鬍鬚核突著到咁戴頂帽,拎住個外賣返嚟,好似綁匪,邊有綁匪咁型,拍戲咩?」Shirley都有轉發還問大家覺得如何。

 

 

  伍富橋另一張食物相,就大曬自己的幸福,魚肉、菜之上,還有厚厚的花膠,他自己忍不住踢爆,「我買三餸飯畀佢,佢煮呢個畀我,好抵。」典型的愛妻號,當然得老婆愛錫啦!

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#演員 #魚 #歌手 #娛樂 #伍富橋 #晴報文章 #演唱會 #Cosplay #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share