加入最愛專欄  收藏文章 

2024-04-12

杜拜王子風波揭示制度有問題?

  中東杜拜阿里王子(Sheikh Ali Rashed Ali Saeed Al Maktoum)風波真係一浪接一浪,繼被傳媒報道家族辦公室入面嘅管理層身份學歷存疑,再發現辦公室喺杜拜所報嘅地址並非咩一級商業區,王子之後就突然取消喺香港成立家族辦公室嘅開幕禮。之後傳媒再踢爆,王子原來曾經喺菲律賓勇闖歌唱事業,早兩日佢嘅辦公室網站仲一度停運,連帶香港恒生大學亦都修改新聞稿,刪咗委任佢做榮譽教授同簽合作備忘錄嘅內容。只可以話,呢位Prince Ali,真係呼風喚雨過阿里巴巴入面盞神燈。

 

  王子之前就透過發言人講過,取消開幕禮係因為屋企真係有急事,會繼續喺香港進行投資,並會喺5月再返嚟香港搞過。亦因為呢個「承諾」,暫時都未見到各方,包括立法會方面對於今次事件有乜嘢大動作,公開評論、質詢等等都未見有。

 

阿里王子的辦公室網站一度停運,惹來種種揣測。(網上截圖)

 

  Tina於是同商界議員交流吓意見,佢哋其中一點都幾一致嘅,就係王子的確係來自杜拜王室,呢個亦得到阿聯酋方面嘅認證,而王子既然話5月會再嚟香港搞家族辦公室,咁就畀啲時間對方,等佢處理好自己嘅事務先再講。其中一位議員仲話:「依家批評佢混水摸魚的話亦都係唔公平,佢有5億美金投資香港,同新聞報道佢嘅嘢係絕對無衝突,所以一切批評,應該等到5月,真係無著落先再講。」

 

  去到呢一分鐘,正如有評論所講,呢位王子真係無呃過香港一蚊,不過佢嘅出現,以至政府嘅高調,的而且確將政府放咗喺一個非常尷尬嘅位置。有高級公務員同Tina講,過往要出一份新聞稿,或者係部門回覆市民或者立法會議員嘅查問,都要過五關斬六將,確保新聞稿或者回覆無錯,「滴水不漏」,先至敢出街,確實好難想象,一個人話自己係王子,有5億美金投資香港,背景審查竟然有咁多甩漏,「傳媒查到嘅嘢,政府點會查唔到?甚至應該查得更深入!無查的話當然要問責,如果查咗而又覺得有啲可疑的話,點會高調到由特首去接見?單單係呢樣,就應該要有人出嚟孭鑊!」

 

  不過嗰位高級公務員都補充,邊個介紹呢位王子畀政府高層亦都係「孭飛」嘅關鍵,「如果一個有頭有面、有錢又有地位嘅人,介紹個生意拍檔畀你識,話可以同你合作傾吓大茶飯,咁你同你嘅夥記講話要同佢一齊搵食,夥記仲會唔會有所質疑?最終出事唔通又要問責番個夥記話佢點解唔查清楚先?如果今次王子事件就係呢個情況的話,就更加令人擔心,因為咁就代表香港原有嘅制度同核心價值正一步一步被侵蝕,惟有希望王子真係5月捧住5億美金來港,話畀大家知佢係真王子啦!」

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #立會透視鏡 #王子 #家族辦公室 #投資 #杜拜 #港聞娛樂 #政情 #中東
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share