收藏文章 

2018-12-12

Google十大熱爆本地話題人物 利敏貞「一袍成名」膺殿軍

  2018年就快過去,大家今年印象最深刻嘅係咩呢?Jenny表示最記得嘅就係颱風山竹襲港啦!連當時貼嘅交叉膠紙痕都仲留喺個窗到添!而今日Google就公布咗「2018年度搜尋排行榜」,「山竹」果然登上「熱爆本地頭條」第一位,不過可惜嘅係「熱爆關鍵字」就唔夠某套話題電視劇fight啦!但係Jenny就喺個榜嘅另一個表到睇到個「驚喜」嘅名,就係之前獲「鳳袍加身」嘅商經局常秘利敏貞登上咗「熱爆本地話題人物」第4位,僅次於律政司司長鄭若驊咋!

 

 

大家掛唔掛住佢呀?

齊來回帶賀賀利常秘 

 

  咁值得慶祝嘅事,Jenny梗係要同大家回帶賀一賀佢啦!睇返佢嗰套紅綠花花「鳳袍」,2018年最佳服裝造型獎真係非佢莫屬!可惜嘅係Google個榜冇呢個排名......不過Jenny記得當時利常秘嘅「玉照」一出,即惹來一眾網民蜂擁改圖,連身邊一同出場嘅商經局局長邱騰華都被佢嘅光芒掩蓋!

 

  不過衣著咁有創意嘅利常秘本身就係做通訊及創意產業科,合晒合尺!但係佢喺「鳳袍加身」幾個月之後,就調咗去做工商及旅遊科,之後就唔多見利常秘嘅Fashion照喇!相信一眾網民同Jenny都一樣咁掛住佢呀!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#鳳袍 #Fashion #鳳袍加身 #Google #2018年度搜尋排行榜 #利敏貞
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share