加入最愛專欄  收藏文章 

2017-05-11

做老細的陷阱

  創業浪潮澎湃,好多人都可以或者夢想做老細,不過呢件事唔一定係你想像咁好玩,因為玩得唔小心,會畀人玩番轉頭!

 

 

  上月在「香港印藝學會」晚宴上,遇上幾位中小企老闆,大家除咗啄磨印刷技術,談先燙後印或先印後燙的效果外,還研究員工關係的tricky處。

 

  「我成日想同D員工打成一片,創造大家庭Feel,你地有乜好提議?」老闆A問。

 

  「而家D八零九零後,你要同佢地一同呼吸、講佢所講、想佢所想、玩佢所玩先得嘅!」老闆B年紀輕D,好似好明白年青人心態。

 

  「唉!我去上堂,D導師都係咁教。不過原來呢D衹啱大企業,用喺我地呢D中小企就未必靈。我試過攪踩單車、遊船河、打機比賽……等等,最終發覺,佢地衹係想一個字:錢!佢地其實唔想放假見到你,亦唔想陪你玩。最好係加薪加佣加花紅,唔好攪咁多嘢!」老闆C洩氣地講。

 

  老闆D此時加入噴水行列:「嘿!我都曾經此苦,不過比你更苦。有一次我帶集團同事去外地開會,你知啦,我係游泳冠軍(雖然係三十年前嘅事),我就提佢地,酒店有個好正嘅泳池,個D唔識游水嘅我可以教佢,又叮囑記得帶泳衣,點知大陸一女同事後來以此理由,告我性騷擾,雖然我真無此意,但結果要賠錢送佢走。」

 

  「咁你點教人游呀,有冇鹹濕成份?」老闆A問。

 

  「冇鹹,有濕,喺水度教嘛!不過冇攬腰嗰種!」老闆C答。

 

  「冇攬腰都領嘢?」

 

  「佢都冇游水,嗰日我衹係教男同事。」

 

  「咁下次教乒乓波喇。」

 

  「教乜鬼吖!一齊出差都死,更正,想一齊出差都死!有朋友覺得女下屬能幹,常想帶佢去外國開會,點知都一身蟻呀。」

 

  「佢做咗乜嘢呀?」

 

  「乜都冇。女下屬根本冇同佢出過差,不過就向高層投訴,結果朋友水洗都唔清,最終要辭職。」

 

  呢個世界,你以為打成一片,好容易被打殘一片!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#做老細 #上班族 #創業
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share