加入最愛專欄  收藏文章 

2024-04-03

期望第二季港股港樓皆升

  有老友叫我預測今年股市樓市,我話無乜意思,預測嘅嘢,好似毛澤東所講,一萬年太久,只爭朝夕。今年還有9個月,變化很大,所以,不如只是預測第二季。我認為股樓皆升,股市有10%升幅,樓市亦比兩星期前谷底回升10%,不過,現在已經升了2%,所以,樓市在第二季會有8%升幅。
 
  雖然話有很多香港人在復活節期間離港,尤其是北上廣深消費,但我的老友很多仍然留在香港,他們並不是刻意留港消費,而是享受難得的寧靜生活。而事實上,高級食肆、會所等生意沒有影響,甚至家宴的廚師都做唔切。由此可見,北上消費的大多數是基層市民,影響的亦是服務基層的餐廳。
 
  我有不少老友在政府全撤辣之後,投資地產心態亦改變,不但長揸,亦可以短炒。既然有人長揸,有人短炒,樓市點會唔升?股市都是一樣,無人炒,個市就會慢慢跌,有人炒就會升。現在香港股市已經跌到一個不合理水平,不少公司股票市值只是資產淨值三分之一,再下跌的幅度不大,亦是短炒好時機。老友在復活節假期部署,唔敢講股市在假期後會急升,但3個月升10%亦非難事。

 

如果有人肯炒,樓市及股市就會上升。(Shutterstock)

 
  至於樓市,如果政府唔撤辣,講多都無用,現在政府全撤,即是默許大家炒樓,正是行船爭解纜,唔炒就笨。其實,有很多人都有能力買樓,不過就心大心細,現在見到多了人買樓,又怕執輸,所以,在未來3個月,樓價會升得很急,未有樓的人要著意多少。
 
  如果有人炒,而股樓又上升,唔使政府搞,夜繽紛都會出現。大家搵到錢,消費是很正常,唔使山長水遠北上消費,不如留番啲時間在香港搵真銀,北上消費其實是浪費。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#本港樓市 #買樓 #樓市亮話 #撤辣 #樓價 #置業 #物業 #地產 #港股 #投資 #看透樓市
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share