世事政情

娛樂情報
01/06/2021

蕭正楠模仿馬國明眼神演戲 湯洛雯護男友:扮得唔似

#蕭正楠 #湯洛雯 #馬國明

  【晴報專訊】蕭正楠(阿蕭)和湯洛雯(靚湯)昨日宣傳劇集《一笑渡凡間》,阿蕭在劇中愛上靚湯,他自爆演談情戲時刻意扮靚湯男友馬國明,誰知惹來靚湯「投訴」,指阿蕭為宣傳不時擺馬明上枱,場面搞笑。

 

蕭正楠經常取笑湯洛雯,令女方哭笑不得。

 

  蕭正楠昨日談到在《一笑渡凡間》首播時,有場他面上長滿毒瘡的戲份,雖然戲份只有一分鐘,卻拍足幾日,阿蕭說:「因為呢個毒瘡嘅粧會成日出現,所以經常化,每次化三個鐘好攰,後來索性打橫瞓喺度化粧,但大家話好似化死人粧咁,以後都唔敢啦!」在劇中經常以捕快打扮現身的靚湯,自爆只有一場女裝戲,阿蕭抵死說︰「因為我要有驚艷嘅感覺,我就用馬國明望住靚湯嘅眼神嚟演戲,流晒口水咁。」靚湯即說:「做咩我哋宣傳成日講佢(馬明)!」

 

蕭正楠自稱在劇中以馬國明眼神望實湯洛雯。

 

  蕭正楠笑言下次考慮扮馬明出席宣傳活動,靚湯笑罵︰「你唔好諗住扮佢宣傳啦,你都扮得唔似。」另外,提到馬明正身在內地工作,靚湯指男友帶了兩隻定情公仔同行:「佢已經將公仔據為己有。」問馬明何時將靚湯真人據為己有?她忍不住甜笑說:「你哋問佢啦!」

 

利穎怡拍劇主持兩兼顧

 

利穎怡昨日露小蠻腰。

 

  同場的《東張西望》主持利穎怡在劇中飾演一個被虐待的丫鬟,經常傷痕纍纍:「雖然我只佔一個單元,不過劇中我得一場戲以正常樣出現,其餘場口都係傷痕纍纍,面部唔可以有表情,眼睛都唔能夠有太大反應,起初監製嫌我對眼太精靈,要求我嘅眼神要奄奄一息咁。」她最近參演另一劇集《痞子殿下》,希望可以拍劇及主持兩邊發展。

 

06/09/2023

《破毒強人》轉戲路成功!蕭正楠獲周潤發讚有型:發哥叫我唔好搞咁多笑

#破毒強人 #蕭正楠 #Edwin #張曦雯 #Kelly #曹永廉 #阿廉 #郭柏妍 #何廣沛 #張寶兒

  【晴報專訊】無綫劇集《破毒強人》將於後晚大結局,蕭正楠(Edwin)在劇中一改戲路,飾演曾任卧底的深沉冷漠幹探。昨日Edwin與張曦雯(Kelly)、張寶兒等宣傳劇集時,自爆連巨星周潤發(發哥)都有捧場,並送上鼓勵說話,令Edwin心花怒放。

 

Edwin開心《破》劇收視口碑俱佳,一眾主角將夾錢請台前幕後食飯。

 

  《破毒強人》收視愈戰愈勇,昨日席上公布收視佳績,上周五一集因10號風球「蘇拉」襲港,勁收28點,而劇集亦成為今年兩綫最高收視劇集。監製羅永賢笑說︰「劇中人唔係死咗就係坐監,好難開第二季,但會考慮拍前傳。」至於蕭正楠透露,後晚與監製及陳豪等主角請食飯兼欣賞大結局,「最開心劇集喺內地反應好,喺香港又收視好,昨日(前日)跑步撞到發哥(周潤發),佢都話有睇,今次我改咗戲路,佢仲話『原來你咁型嘅咩』。」

 

Edwin與太太黃翠如及黃日華跑步食飯,遇上發哥送驚喜。(IG截圖)

 

  Edwin指發哥建議他發掘更多可能性︰「發哥叫我唔好搞咁多笑,叫我認真啲,可能之前同阿廉(曹永廉)一齊搞笑,被佢拖低晒。」他又說︰「發哥話如果撞啱《破》劇呢類劇種,可以多啲嘗試認真角色,聽完我都好開心,起碼發哥有畀意見。」Edwin預告在劇中與張曦雯將有激吻鏡頭,笑言太太黃翠如不介意他拍親熱戲。

 

郭柏妍驚訝何廣沛拍拖

 

  此外,同場的張寶兒腹大便便現身,預產期在11月的她,原本打算開派對公布BB性別,但最後作罷。她說:「我同袁生(袁偉豪)一早知BB性別,但老公要入劇組開工,呢排有時間都搞咗張BB床先,可能遲啲出po公布算,或者《破》劇收視有30點,就會公布。」提到同劇拍檔何廣沛承認有圈外新女友,寶兒與郭柏妍毫不知情,寶兒笑言︰「我哋之前一齊宣傳,都睇唔到蛛絲馬迹,佢向來都紅粉緋緋,精神奕奕。」郭柏妍則驚訝說︰「我返去問下佢先。」

 

郭柏妍(左)與張寶兒戥何廣沛蜜運開心。

 

Kelly自爆混血男友落力追劇,令她受寵若驚。

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk