加入最愛專欄  收藏文章 

2023-08-18

胡定欣自認欠缺「戀愛腦」! 呻因太理智未能脫單!笑言要咗人先要錢

  【晴報專訊】無綫劇集《破毒強人》主角陳豪(阿Mo)及胡定欣昨日率領演員到油塘宣傳,定欣的角色「章琳」因投入兒女私情,被嘲諷是「戀愛腦」;現實中的她感觸表示正因性格太理智,缺乏「戀愛腦」,所以至今仍然單身。

 

定欣揚言要靠自己「出pool」。

 

  《破毒強人》上周收視升至23.6點,昨日席上公布第八集的七天跨平台總收視突破25點,成績令人鼓舞。定欣對收視報捷感高興,她在家中以100吋投影大屏幕欣賞劇集︰「咁樣睇好正,好有電影感。」提到劇中感情戲,她自言其角色「章琳」被內地觀眾取笑太「戀愛腦」,又周旋於陳豪與蕭正楠(Edwin)之間,她更情不自禁咀嘴Edwin。問到定欣目前的感情生活,身旁的阿Mo也替她着急,忍不住哈哈大笑;定欣尷尬道︰「我努力中。(可有催林盛斌介紹?)哎呀,得㗎喇,我會自己搞掂。」至於現實中是否戀愛腦?她回應︰「拍拖梗係戀愛腦啦,仲咁理智?你睇下!我太理智咪咁(單身)囉。(要錢定要人?)唉,要咗人先喇梗係!」

 

陳豪被子女投訴要「交人」

 

  至於阿Mo透露太太陳茵媺與三名子女已從加拿大回港,目前仍受時差困擾,他說︰「太太喺屋企好忙,我都知佢辛苦,又要準備仔女開學,一個湊三個,我又開緊《企業強人》陪唔到佢哋玩。(被子女投訴?)有少少,個女話臨瞓前要話畀佢知幾時返,朝早擘大眼要見到我喺度。」

 

張曦雯大曬招牌長腿谷劇。

 

  另外,同場的Edwin自爆外父、外母原本不看翡翠台,但刻意較鬧鐘追劇,令他甚有成功感;而張曦雯(Kelly)亦指男友靠英文字幕睇劇。Edwin透露本月底到內地開個唱,而個唱嘉賓方面,他笑說:「老婆(黃翠如)一月已幫我唱過。(翠如歌藝有否被叫回水?)佢其實唱歌OK,我一直都想請身邊演員朋友上台,睇過之前Kelly唱歌短片,兩個可以比拼下。」提議翠如、Kelly及郭柏妍可組魔音女團?他即笑笑口道︰「佢哋三個組女團都OK。」

 

定欣在劇中情不自禁主動咀蕭正楠。(IG截圖)

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#企業強人 #破毒強人 #陳豪 #阿Mo #胡定欣 #張曦雯 #Kelly #Edwin #蕭正楠
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share