加入最愛專欄  收藏文章 

2019-11-04

IG呻「失望咗無可能返轉頭」 張致恒老婆澄清夫妻無問題

  【晴報專訊】張致恒(Steven)今年七月宣布與粉絲雯雯結婚,卻被揭發「一腳踏五船」,雖然這宗桃色風波已落幕,惟雯雯前晚突然在社交網吐苦水,揚言「有啲嘢如果失望咗就無可能再彌補到」,令人聯想到她跟Steven的婚姻出現暗湧。不過昨日雯雯已發文澄清跟Steven的感情沒變,令不少支持者放下心頭大石。

 

 

  Steven宣布和未婚妻雯雯結婚的同時,更宣布女方已為他誕下囝囝「天寶」,雖然Steven「一腳踏五船」以致形象破產,但幸得雯雯對他不離不棄,而且經常在社交網上載囝囝及家庭生活照,一家三口幸福美滿。

 

雯雯經常在社交網上載一家三口合照,十分溫馨。(IG圖片)

 

  然而,前晚雯雯突然在IG貼出限時動態,煞有介事地寫上︰「有啲嘢如果失望咗,就無可能再彌補到,亦無可能再返轉頭。」令不少網民感到驚訝,擔心她和Steven的感情出現問題。

 

努力為家庭改變

 

Steven狂啜老婆雯雯臉頰,兩公婆放閃力證感情沒變。(IG圖片)

 

  直至昨日,雯雯在IG貼上一張和Steven的咬面合照,並留言︰「收到好多認識同唔認識嘅人inbox同msg我……多謝大家關心!其實我噚日story只係聽完朋友分享佢嘅故事,之後有感而發,所以打出嚟。」

 

Steven細心地為囝囝剪指甲,一副慈父模樣。(IG圖片)

 

  雯雯又澄清跟Steven感情沒變,並為老公講盡好說話,她說︰「我同我老公感情無問題,我哋好好,佢而家好努力為家庭而去改變,佢好努力喺唔同方面嘅工作,亦每日除咗工作就係照顧小朋友,我身體唔好,佢工作完,凌晨都係佢照顧BB,我喺度只係想講唔係一個人衰過就永遠都係衰嘅!人係會改變嘅。」更指希望下次出post的時候,會是分享開心的事。

 

  至於Steven昨日回覆傳媒查詢時,強調老婆只是在社交網抒發心情,揚言怎樣澄清都會有人誤會,所以只會做好自己,並為老婆和兒子捱下去。而一眾關心Steven和雯雯的網民則紛紛留言支持,有網民表示被雯雯的post嚇到,希望Steven改過自新,一家三口繼續幸福快樂地生活,亦有網民潑冷水,稱Steven底子太花,認為他很難再令人信服。

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share