加入最愛專欄  收藏文章 

2021-08-03

《怒火》兩男神埋身廝殺 甄子丹讚謝霆鋒強如戰狼

  【晴報專訊】「宇宙最強」甄子丹為動作片《怒火》擔任監製、動作指導及男主角,戲中與謝霆鋒打到飛起。子丹早前受訪時披露,要求霆鋒幻想自己是「戰狼」吳京。他笑笑口稱︰「如果佢超越到吳京就發達,今次佢接近吳京身手,絕對符合要求!」

 

 

  已故電影導演陳木勝(Benny)執導及監製的《怒火》將於本月19日上映,該片在內地上映四日已狂吸逾兩億人民幣,反應甚佳。兩大男主角甄子丹與謝霆鋒在戲中展開一幕幕埋身肉搏,充滿地道港產動作片色彩。子丹不諱言為電影設計了不少高難度動作,打鬥風格就如兩大經典動作電影《衝鋒隊︰怒火街頭》和《殺破狼》,「陳木勝加甄子丹就會有呢種思路,赤手空拳,盡量將情緒推高!」

 

短棍短刀對戰顯身手

 

子丹刻意營造霆鋒「好打得」的形象,充滿官能刺激。(網上截圖)

 

  子丹在《葉問3》曾對戰美國拳王泰臣,今次對手換上霆鋒,他直言自己有另類想法︰「霆鋒又靚仔又彈結他,我怕觀眾覺得我明蝦佢,特別鋪排佢好打得!」為了令對打場面更過癮,子丹要求霆鋒當自己是「戰狼」吳京︰「我設計咗一場好似《殺破狼》嘅動作場面,自己同霆鋒各以短棍同短刀對戰,我話如果佢輸咗都應該,觀眾覺得佢唔算太失禮已經贏,但(身手)過到吳京就發達,盡量做到接近佢嘅水平,最尾霆鋒絕對符合到,未拍完我已經話『你畢業啦』。」問及霆鋒能否接棒做動作巨星,子丹就稱︰「咁樣會太大壓力,今次佢絕對超班,比早年合作《龍虎門》嘅時候,各方面都有進步!」

 

霆鋒於戲中演大反派,表現亮眼。

 

  《怒》片是陳木勝的遺作,子丹不諱言最難忘對方的笑容。「Benny係一位好好先生,影響香港動作電影,尤其佢執導過好多經典警匪片。」子丹回想90年代曾在亞視劇集《洪熙官》及《精武門》跟對方合作,料不到廿多年後才再有機會。他回想道︰「我哋原本再合作,打算去墨西哥拍一部講述警察大破毒梟嘅故事,但製作費太龐大就算數!」可惜的是,陳木勝在拍攝《怒火》期間突然感到身體不適,後來證實患有末期鼻咽癌,最終不敵癌魔離世。

 

陳木勝病逝影圈損失

 

子丹冀《怒火》可延續港產動作片的情懷。

 

  子丹強調由劇本構思到拍攝現場,與陳木勝也有好好商討每個細節。他說︰「我哋喺《怒火》剪接期間都有交流,初時都唔知道佢出事(患癌),直到有一日佢打電話講『我瀨嘢』,當時好突然、好驚訝!」他透露為《怒火》埋尾時,陳木勝仍未知自己有事,拍畢後僅表示覺得疲倦,但沒時間檢查身體,豈料癌細胞已經擴散。子丹感觸道︰「佢抗病嘅態度好積極,人生最尾一段路相信全行都送上鼓勵同幫助,我都介紹咗一啲治療師畀佢,之後大家都無再騷擾佢。最後我睇報紙先知道佢離開咗,絕對係電影界嘅重大損失。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#怒火 #甄子丹 #謝霆鋒 #動作片
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share