加入最愛專欄  收藏文章 

2022-09-06

自爆離婚1年半 周國賢:用另一方式去愛

  【晴報專訊】周國賢(Endy)一連三場演唱會已圓滿結束,尾場更唱到昨日凌晨一時才完結。一向眼淺的Endy獻唱關於家人的歌曲時,多次感觸流下男兒淚;騷後他更自揭跟韓籍太太已離婚一年半,又表示會繼續履行父親的責任。

 

Endy完成演唱會後,便開始錄音工作。

 

  現年42歲的周國賢,早年於日本留學期間對太太李美英一見鍾情,22歲結婚並先後誕下三名女兒,一家五口生活低調。13年,有傳Endy出軌戀上公司女助手,太太即帶同女兒遠走加拿大;有指Endy因此患上抑鬱症,並到加拿大休養,幸獲妻女支持,令他成功走出陰霾。

 

與前妻仍是好友

 

Endy在尾場個唱上多次感觸落淚。

 

  前晚尾場個唱上,Endy獻唱《天使》一曲時,突然在台上暗示感情出現問題。他指《天使》是自己19歲時寫給當時女友的歌,他有感自己過往幼稚又自我中心:「當時覺得點解佢唔了解我?依家先明白自己無企喺佢嘅角度去睇。雖然大家status(身份)已經唔同咗,但如果當年首歌唔係唱畀自己聽,而係唱畀佢聽,結果會唔會唔一樣呢?」Endy多次encore,唱到凌晨一點,才以一曲《時空》作結。他答謝歌迷時說:「唔知下次幾時再開,所以我好珍惜呢三晚,自己會繼續努力寫歌,希望大家同我一齊成長。」

 

Endy和太太雖然夫妻緣盡,但仍互相關心。(資料圖片)

 

  完騷後,Endy被問到婚姻狀況時說:「我喺度講一次,以後都唔會再講,我同佢(前妻)的確喺一年半前就已經分開咗,始終佢唔係公眾人物,我都唔想將呢件事變成好大咁,所以我都用音樂去解釋。我哋依然好深愛對方,我好感恩佢陪伴我21年嘅光陰,我哋依家選擇用另外一種方式去愛,我哋依舊係好好嘅朋友,我亦會繼續履行做爸爸嘅責任,大家唔使擔心。」另外,Endy表示連唱三晚已唱到聲沙,但仍會打邊爐慶祝及獎勵自己。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#周國賢 #離婚
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share