加入最愛專欄  收藏文章 

2024-02-20Text: 娛樂組

ToNick趙善恆自揭抑鬱:我怕我真係會做傻事!去年喪父、與舊愛小花分手夾擊影響情緒

  男子樂隊ToNick 主音趙善恆(恆仔),去年經歷與女友分手與父親離世打擊。經過重重難關後,恆仔繼續工作、人前表現堅強。但早前突然出帖文,抒發情感,疑因分手後聽到舊情人的種種,透露自己有抑鬱病逾一年:「有啲嘢好想講,因為我怕我真係會做傻事」。

 

 

  恆仔跟拍拖10年的女歌手譚杏藍(小花),原本已到談婚論嫁階段,去年突然宣布分手。恆仔之後又面對父親血癌離世;當日趙父親瀰留時,ToNick仍要公開演出,恆仔當時哽咽唱《離散序》。恆仔曾發帖文悼念亡父,他堅強地表示會照媽媽和妹妹。

 

 

  之後、恆仔繼續工作、拍戲、做舞台劇、又有音樂表演,早前還跟游學修、古天樂在網上直播聊天。似乎恆仔與譚杏藍各自有新生活,譚杏藍亦有新戀情,高調認愛。但恆仔於19日凌晨時份貼出黑圖抒發情感,「有啲嘢好想講,因為我怕我真係會做傻事,我只會講一次,都唔會再回應話說,啱先有個『朋友』走埋來同我打招呼,咁我客氣咁寒暄咗幾句就算,但同呢位『朋友』對話之後我發現,我真係頂唔順喇!」

 

 

  恆仔受情緒病困擾,已達一年,靠跑步鼓勵自己前進,「其實我 抑鬱 咗一年,爭啲想走!感謝跑步真係救咗我好多,上年我爸爸走咗,亦同一齊好多好多年嘅女朋友分手,分咗手之後,當每一個人關心問我點,佢哋都會不經意咁講一句:原來你乜都唔知㗎?然後我就會聽到一個新嘅人名,我身邊啲同事同埋朋友,之前佢哋唔講比我聽,係唔想影響我。」說話間疑接受不到舊愛小花的事情、而大受打擊。

 

 

  恆仔因要工作,人前強裝堅強,「作為幕前,又唔想引起不必要嘅風波,費事影響到啲project同客戶,咁就不斷隱瞞自己情緒,扮正常,繼續發放正能量,然後我用咗一年時間處理我嘅心情!」

 

 

  然而,恆仔都自覺「爆煲」,不能再假扮冇事,「我冇死到,其實已經好好彩!但我唔想再扮喇,我覺得夾band好開心,我覺得拍戲好開心,我而家都開始一段新嘅感情,而家係向建立一個好家庭方向出發,我淨係想好好地生活,做好我嘅工作,有一個好好嘅家庭,好好經營我嘅團隊,係咁多!」

 

 

  恆仔其實都開始了一段新戀情,「我而家都開始一段新嘅感情,而家係向建立一個好家庭方向出發,唔想開始唔到一段健康嘅新關係。所以,最重要係唔該咁多位闢事嘅『朋友』,唔好再走過來同我打招呼 人,我唔會公開任何人名,只係想你哋知。」最後表示自己只想好好地生活。一班好友都留言鼓勵:周國賢、盧巧音、阮小儀、游學修、李蘊和江嘉敏等人都支持恆仔勇敢面對。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#ToNick #周國賢 #趙善恆 #樂隊 #盧巧音 #歌手 #血癌 #娛樂 #古天樂 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share