收藏文章 

2021-10-11

《Online有話兒》大叔的愛差啲畀咗微信女?黃德斌曾投資虧損五位數!

  早前港版《大叔的愛》風靡萬千少年,大家都羨慕田一雄(呂爵安飾)同阿牧(盧瀚霆飾)可以可以修成正果,更同情KK(黃德彬飾)要係愛情路上要加油;現時中,黃德彬的「愛」都差啲送咗畀微信女......究竟邊個咁可惡呃我嘅大叔!

  

 

 

黃德彬曾投資輸五位數,被加入「微信女」群組

 

  呢次黃德彬為「投資者及理財教育委員會」拍攝宣傳片,而黃德斌飾演便利店店長,並與唔同嘅投資族群輕鬆互動,提醒返大家正確嘅投資態度。

 

  而拍攝之後,黃德彬就分享過自己嘅投資經驗:

  

  「我年輕時曾聽所謂消息貼士,跟風買入股票,剛開始賺到一些錢,但『貪字得個貧』,最終倒蝕五位數字,自此便學會不要輕信市場消息。」

  

  黃德斌又分享曾經被加入來歷不明的社交媒體或即時通訊群組,疑似俗稱「微信女」的「唱高散貨」騙案:

  

  「近年不時會被加進來歷不明的群組,有人會在群組分享投資貼士,或者直接講冧巴叫人投資。但世界編會有免費午餐,背後很可能都是投資騙局,所以我會立即退出!

 

*今年首七個月投資騙案達725宗,涉25億元*

 

 

(iStock圖片)

  雖然互聯網使用度已經好普遍,但大家依然容易誤墮「騙網」,單係今年首七個月,已經有725宗投資騙案,亦較去年同期急增2倍,損失金額高達25.2億元,為去年同期的19倍。

 

  警方係調查時發現,騙徒先會出口述騙取受害者「芳心」,之後再利用其信任,獲取被害者資金並指「幫你投資」,最後梗係一蚊都拎唔返。受害人年齡介乎17歲至70歲,損失金額最高案件,係一名23歲鋼琴女導師,3個月內共被騙走905萬元,禍及退休父母養老金。

 

投資謹記:自己動手,豐衣足食

 

 

 

  其實投資嘅嘢不外乎都係要「量力而為」同「親力親為」,正所謂唔辛苦邊有世間財呢?所以投資應該做好功課,並衡量自己嘅能力以及所面對風險,就好似最近人人所瘋迷嘅加密貨幣圈咁,大家都希望可以一朝暴富,但加密貨幣上落閒閒地都一兩成,最高六七成都有,真係心血少啲都出事。

  

  仲有啊!互聯網投資騙案日新月異,真係隨時唔知點解銀行就會突然無晒錢,所以唔好亂咁CLICK入不知明連結、唔好隨便透露信用卡、身分證資料畀人,就算係你好朋友或者親人問你拎以上資料,都最好打個電話去確認下,因為有機會有黑客入侵個人帳戶再向其身邊好友套取資料,避免誤墮騙案陷阱啦!

  

撰文:李皆穎  

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Online有話兒文章
你可能感興趣
#理財 #Online有話兒 #黃德彬 #大叔的愛
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share