收藏文章 

2017-04-21

民主獎門人「SUPER!」

  同樣是志偉,一個搞政治、一個搞電視,政治立場相反,但原來同樣愛主持大局,然後大叫打和,SUPER! 

  

  搞電視的曾志偉,入行數十載,最著名的對白就是「打和」,無論節目中兩隊人實力、對戰情況有幾咁懸殊,佢都會行出嚟,高音咁叫一聲「唉唔好煩啦,打和」,節目效果得啖笑。

 

  搞政治嘅胡志偉,入行都將近三十年,一直屬於地區「深耕細作」型,入民主黨多年都代表作缺缺,隨住黨內元老逐步退位,幾年內成為民主黨立法會黨團資歷第二高嘅議員,既係新丁,亦係「老手」,舊年更登上主席之位,可算捱出頭來。但登上黨內高峰未夠嘅,點樣先可以令人記得自己,喺呢個政壇度站穩一個位置呢?喺18號,佢透過明報頭版畀咗一個答案大家,佢提出佔中特赦論,要求林鄭新政府,如果係真係想達成政治上嘅「大和解」,就應該運用《基本法》第48條賦予行政長官嘅權力,特赦所有因佔中而面臨被檢控人士嘅罪行,包括示威者,包括發起人,包括警察,包括七警同朱經緯,總之特赦完就大家happy,社會高高興興,和和諧諧,佔中無發生過一樣!打和!無數!

 

  今舖,佢終於有一壇令大家都記得佢嘅代表作啦,我真係恭喜佢呀。

 

  消息一出,Facebook上立即洗版,我開頭以為係假新聞,因為點估到呀志偉咁有「智慧」嘅啫,呢啲咁嘅屎橋都諗到出嚟。講出嚟都諗到,整定係兩面都會狂插架啦,經歷過佔領嘅人點會肯赦免當時犯罪警察嘅罪責?建制而家乘勝追擊咁想透過佔領相關官司,擸多幾個立法會席位返嚟為所欲為,又點會咁易放過佔中人士嘅罪責?而且,兩樣嘢點可能拉埋一齊嚟講?

 

  更加令我懷疑係假新聞嘅,就係公民黨阿橋同民建聯阿鼎講嘅嘢好似調轉咗咁,阿橋竟然和議呢個建議,認為有助修補撕裂,阿鼎今次竟然清醒,話咁做會損害法治,而我又難得認同佢嘅講法喎,嘩,志偉呢個建議簡直係敢教日月換新天。

 

  後尾見咁大鑊,阿橋即時轉軚,臨崖勒馬認衰仔,志偉都即刻收掣,唔嗌打和,只能被鋤。一場特赦論鬧劇就此告終。

 

  胡志偉今次究竟係政治智慧低下,而犯下呢個彌天大錯?抑或係被迫做醜人,要試水溫,睇吓社會反應?喺枱面睇真係無人知道。但需知道兩個月前,「漆黑打人七警」判案後,有一堆建制派建議新特首特赦佢哋,已經畀人插到暈,點解到而家都仲要參考呢個講法呢?個人傾向相信,係胡志偉被曾俊華所帶出嚟嘅「和風」沖昏頭腦,凡事都覺得只要唔正面交鋒,就可以化解矛盾,亦顯示佢視呢一場運動,係民主派用作談判嘅籌碼。

 

  但係,好重要嘅一樣嘢,佢攞咗參與佔領運動人士嘅尊嚴,去同政權交換,如果政權係落搭嘅,肯特赦嘅,咁換返嚟嘅係啲咩?我諗到啦,就係所有社會運動隨即成為無意義嘅一件事,因為原來抗爭完,係用嚟換取政權嘅不聞不問,同埋唔追究刑責就當無咗件事,和諧至上?咁我相信被告嘅人都真係寧願有尊嚴地坐政治監,都唔想成為和諧嘅籌碼。

 

  不過,幫呀志偉講返句公道說話,今次佢此言一出,立即令特赦論喺建制派成為要出盡力打倒嘅兩個字,兩個月前有份話要特赦漆黑警嘅人,即刻收晒聲,都算係無意中做咗件好事嘅......

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多思歪思正文章
你可能感興趣
#佔中
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share