加入最愛專欄  收藏文章 

2017-05-18

公司清潔姐姐竟然收到同事嘅死亡威脅!

  對於打工仔來說,一間公司,除咗會計部每個月埋數出糧,最重要的莫過於負責打掃清潔的姐姐們!試諗下,如果無姐姐清潔Pantry,堆積喺洗手盆裏嘅食物殘渣只需一個星期,已經可以回收嚟煮一味「一獲熟盆菜」;如果無姐姐清潔洗手間,我諗三日你已經唔想再返呢間公司!所以姐姐之偉大,人人都會孝敬。但係,公司發生咗件事,有同事竟然向姐姐發出死亡警告咁離譜?

 

  事緣有日清潔姐姐突然行咗入Office眼望望,本身大家都冇留意,以為姐姐只係入嚟清潔。點知姐姐入嚟望嘅次數愈來愈多,而且次次都望住同一個位,開始引起我哋嘅好奇。好奇之下一問:

 

  「姐姐,你想搵邊個呀?我幫你搵丫?」

 

  「冇呀,對唔住呀,唔好意思呀!千祈唔好擺係心上,真係唔好意思呀!」

 

  之後,姐姐就一支箭咁走咗。當時大家都心諗,幫你搵個人都唔係咩難事,呢個姐姐有禮貌成咁嘅?過咗一陣,姐姐又再入嚟眼望望,而我哋對姐姐嘅關注亦愈來愈多。

 

  「姐姐,你想搵邊個呀?」

 

  「(手指住)坐呢個位果位係邊位呀?真係唔好意思呀!我唔係有心整亂佢啲嘢架!求下你哋叫佢唔好嬲呀,我都係打工架咋!」

 

  聽到姐姐咁突然哀求,大家即刻問佢發生咩事。姐姐係衣袋拎出一張A4紙,上面寫有「邊個再搞亂我張枱,立即死!!!」

 

 

 

  一切真相即刻現身!原來係夜更同事GiGi寫比我哋的留言!因為公司有夜更制,有部分同事需要返夜更。唔使諗,日間同事一定會佔用夜間同事張枱,擺下袋、擺下外賣嘢食、甚至借用一下差電線但又唔記得還。GiGi已經多次係Group同日更通事通牒,要求日更同事收工時還佢一張乾淨完整嘅枱。可惜,你知道收工時大家都總係特別忙,成日都係趕住做完嘢即刻走而無視咗GiGi嘅叮囑。GiGi一惱之下,係朝早收工時擺咗張留言紙畀搗亂嘅同事。當然,大家有返咁上下感情先會講得出咁惡毒嘅說話。但GiGi就萬萬估唔到呢張留言紙,會畀每朝最早返公司的清潔姐姐執咗,仲嚇到姐姐為咗保住飯碗,三番四次走上門道歉。

 

  雖然最終經大家解釋,以及GiGi親身出現道歉後,誤會得以解除。但其實呢件事正正反映出,平時你枱上放任何新奇有趣的嘢,例如假小強、貌似垃圾的食物等等,都會令到清潔姐姐感到苦惱。下次,臨走前,不如順手將有用嘅嘢收好,方便一下姐姐! 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#上班族 #辦公室
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share