加入最愛專欄  收藏文章 

2017-05-04

八婆有咩唔想知?竟然係同事嘅偷情史?(下)

  上星期講到Jennifer撞破好姐妹Amy背住男朋友Tom同Edward偷情之後,Amy不但冇悔意,仲開始利用Tom對Jennifer嘅信任,搵Jennifer做擋箭牌去同Edward偷情。偷情男女收工後一直跟住Jennifer,正當Jennifer實在忍唔住,想開口之際⋯⋯

 

  「你去邊頭呀?」Amy又再笑騎騎咁問。

 

  「吓?我去旺角食飯呀⋯⋯你呢?」(明顯地無視男方)

 

  「我哋?(望一望Edward)未知呀!」

 

  對話完結後,現場變成一片Dead Air。因為佢哋二人竟然咁啱輪流有message,所以突然同時係Jennifer面前變咗低頭族,狂Send Message!兩分鐘過後,二人咁啱又同時抬起頭,停手冇再Text。Amy就瞇住果對腰果形嘅笑眼講:「我哋去觀塘呀!」之後,孖妹就在旺角站分開了。最慘係,其實Jennifer果晚冇約朋友去旺角食飯,當日行程係收工後就直接返屋企。Jennifer講大話話自己有街出,只係唔想再同偷情男女係埋一齊,所以是但搵個理由係旺角站同佢地分開,先再轉車返屋企。

 

 

  其實,成件事帶綠帽的Tom係好慘,但佢都唔夠Jennifer慘,起碼佢乜都唔知,係冇知覺下死去。Jennifer就唔同,本身諗住乜都扮唔知,扮睇唔到就算,點知畀人迫咗佢做幫兇。被迫做咗幫兇都算,好姐妹仲要為咗偷情,無視你感受,做盡令你唔好受嘅事,日日拎把刀仔割你幾下咁。

 

  就如剛剛地鐵站一事為例,其實點解要問Jennifer去邊頭?知你哋偷情唔想同Jennifer同區,唔想畀熟人撞到。但我諗佢都唔想撞到你哋!咁樣套人地去邊,再揀地方,令人感覺Jennifer的存在阻住你哋偷情,絲毫冇考慮過Jennifer當下嘅感受!

 

  第二,點解面對面都要send message?你未諗去邊其實可以大大方方咁講出聲討論,唔需要收收埋埋好似唔想比Jennifer知咁。畀你迫咗做幫兇,實知你哋去偷情啦,唔洗突然又咁保密!一秒將Jennifer變做局外人,聽到都「鄧」Jennifer覺得心痛!

 

  第三,人地唔篤爆你唔代表認同、支持你做緊嘅野.Jennifer只係唔想插手人地情侶之間嘅事,但Amy下下搵Jennifer做擋箭牌,冇諗過人地願唔願意不但止,假如有日穿咗煲,Jennifer同Tom嘅友誼就會因為你而破壞咗,佢根本跳入黃河都洗唔清,Amy連少少咁簡單嘅事都冇為對方考慮,真係當你好朋友極有限。

 

 

  最終,Jennifer繼續自己吞聲忍氣,冇揭穿Amy。而Amy同Edward一齊咗冇幾耐亦都分開咗,繼續做Tom嘅好女友。但就冇人知究竟Amy身邊仲有冇Edward 2、3、4號。但好肯定,Jennifer同Amy已經唔再係孖妹,愛妻號嘅Tom緊係力撐女友,疏離Jennifer。呢件事亦教識Jennifer,有啲事唔好以為自己偉大啲、死忍,就可以保持最完美嘅結局。因為由你知道呢件事開始,結局會受傷嘅人就只有你。所以八卦事?真係唔好知咁多。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#上班族 #OL #八婆
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share