加入最愛專欄  收藏文章 

2018-05-31

用血滴子斬太子爺頭?太上王誓要炒無心同事

  公司之中有咩比尊貴腦細更尊貴?一定係小腦細!不過,作為凡夫俗子嘅我地又有幾可有機會可以親眼目睹小腦細嘅存在呢?而作為一個圓滑而又有上進心嘅打工仔,假如有幸可以相伴小腦細,仲唔有咁大力得咁大力刷鞋、討佢歡心?今次事件,同事就因為太過專注擦鞋,忽略咗外界環境,差啲用血滴子係腦細面對將小腦細斬頭⋯

 

 

  為咗畀大家對血滴子有初步了解,先形容「血滴子」為何物。血滴子為明末清初小說中記載嘅暗器,傳聞可以輕易取得人嘅首級,而且來無影去無蹤,瞬間致人於死地,被殺者往往連自己點死都唔知,係咪聽落恐怖得嚟又有啲熟口熟面呢⋯⋯

 

 

  講番件事先!事源腦細老來得子,日日開心到個樣好似電影《沖天救兵》入面個伯伯一樣咁和藹可親,各位同事自然「扮」事都扮得開心啲喇!雖然腦細就冇好似李氏家族咁,向員工派利是賀新丁,但腦細一於打破你、我之間嘅隔膜,邀請各方好友以及一眾員工到佢間大宅探太子爺,實行以人氣旺一旺太子爺嘅前程!有腦細、又有權貴,上進一族緊係仆住參加喇;而我地一班摺埋嘅薯仔就出於好奇心,想睇吓高尚住宅及高尚Gathering究竟係咩玩法,都一樣舉手支持!

 

 

  當日眾人除左瘋狂派卡片之外,另外一樣唔少得嘅事緊係幫B仔刷鞋喇!但要見太子爺一面都唔係咁易,同事C就放棄佢所有擴展人脈嘅機會,將職途All-in太子爺!虎視眈眈,幾經辛苦,同事C終於可以一睹太子爺嘅風采,仲有幸可以將佢抱入懷內!唔知係咪興奮得滯,同事C一手將B仔舉高過頭,用BB聲大叫一聲:「飛啊~」,但同事C正正企係豪華水晶吊燈之下,吊燈連風扇嘅扇葉一下下「片」落太子爺身驅上。霎時太子爺嚎哭大叫,眾人都跟住大叫,唔洗諗同事C心入面都大叫緊!老實講,傷勢就唔重嘅,但B仔就成身損哂,即刻畀專人凑返入房療傷。主角同事C都心知不妙,就算盡最後一點責任,向腦細查問太子傷勢,都被拒之門外。

 

  刷鞋party不歡而散,無人打同事C都算好彩!所以佢諗住返公司時再用成年人嘅處理手法同腦細道歉。點知第二日返工,員工證都cut埋入唔到office,眼見門口一埋熟悉嘅物品,明顯畀人炒左喇!原來腦細寧願補通知金都唔願意再見到呢個人,要佢即日離開公司!果然,血滴子真係一件殺人不見血,死咗都唔知咩事嘅危險武器!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share