加入最愛專欄  收藏文章 

2018-08-16

【生仔關你咩事?】同事對孕婦的「關懷」,原來又同辦公室政治有關?

  近排大台套「BB來了」收視同聲勢都有唔錯成績,起碼連我呢個唔睇電視嘅人都知道佢嘅存在,就證明佢low cost得嚟都有幾高嘅value,成功入屋!佢嘅成功之道除咗因為婆媳紛爭內容一向都係收視保證之外,內容貼地,命中一眾媽媽、師奶群亦係另一個好主要因素。講到湊BB經,我自問真係冇咩經驗及常識,但呢套劇就喚醒咗我扮工經驗以嚟嘅一啲記憶!

 

 

  記得咁多年行走辦公室,有次一個新手媽媽同事Winne有咗,開心又興奮嘅佢用盡大肚婆嘅福利,係空餘時間不停上網查找育嬰資訊。(咁當然,公司同各位同事都唔敢忙親大肚婆,所以對佢自由上網冇太大反感。)因為公開又公然地自由上網,個個經過佢個位嗰陣都會見到有關資料,順便吹水兩句。

 

  同事A:「唔洗買水泡㗎,個頭仔扁咗慢慢自己就會圓返㗎啦!我嗰三個咪又係冇用水泡,而家一樣冇事!」

 

  Winne:「係呀?咁我唔晒錢買啦。樣樣都係錢,慳返百幾蚊都好!」

 

  對話過咗一陣,同事B又走向Winne……

 

  「頭先同事A講咩呀?唔好聽佢講呀!BB個頭形好緊要㗎,扁咗圓唔返,到時個頭三尖八角咁,你唔介意BB都介意啦!人地出得呢隻Product就係有呢個需要,你唔係唔記得佢平時做嘢幾俹簁呀?湊BB都一定是是但但啦!聽我講,百幾蚊為咗個B,唔好慳啦!」

 

  Winne:「哦……你都講得啱嘅!我再考慮下先!唔該晒!」 

 

 

  辦公室內所有雌性同事都分別向Winnie傳授育兒心得。久而久之,Winnie寧願去Pantry避避對話,靜一靜…… 

 

  「哎呀,恭喜你啊!仔定女啊?」 

 

  Winnie心諗「又嚟?!」,答:「多謝晒,未知啊,我未去驗啊。」 

 

  「你唔可以嚟咁多Pantry㗎,微波爐啲輻射會影響到你個肚㗎!個陣我阿嫂直頭唔食微波爐翻熱嘅食物添,唔係呀,好易生畸胎㗎!」 

 

  Winnie心諗:「啋過你咩,你就生畸胎!」

 

  經過公司30-80歲嘅女性不停好心提醒,以及眾人嘅經驗分享,Winnie感受唔到溫暖之餘仲覺得好煩,好似去親公司每一個角落都要同人應酬。其實洗腦都算,可唔可唔好將私人瓜葛加入對話之中?每次傳授秘技畀佢之後,都要單打其他人。第時生咗BB出嚟,Winnie應該用A方法定B方法呢?用咗其中一個方法,另一派嘅人會唔會又覺得Winnie埋咗堆呢?講到呢度,Winnie同我講,生仔最煩唔係6299(老爺奶奶),原來係公司同事以及辦公室政治……

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#上班族 #辦公室 #孕婦 #BB來了 #辦公室政治
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share