收藏文章 

2018-06-06

區諾軒「煲冬瓜」 考起梁君彥定難為翻譯員

  今時今日做立法會議員,識中英文已是基本,適逢立法會今日都恢復審議「一地兩檢」嘅二讀,日後仲要迎合大灣區嘅國策叫大家北上發展,梗係要識「煲冬瓜」(普通話)先係王道!係咪先?

 

  嗱!根據議事規則,議員喺立法會發言,係可以用普通話、廣東話或者英文,以前都有唔少議員喺辯論時表演過「煲冬瓜」。今日就輪到議會新丁區諾軒(區軒)就嚟個示範,用有少少港式口音嘅普通話動議休會待續,以辯論港鐵沙中線紅磡站擴建地盤爆出鋼筋涉造假事件。平心而論,以香港人嘅標準嚟講,佢都算係講得幾好㗎啦!

 

 

區軒晒「煲冬瓜」原來係想考考主席Listening。

 

考考主席「煲冬瓜」

 

  不過,點解佢無啦啦要用普通話動議?區軒就話,原來有好多建制派都話主席聽唔明普通話,今次就想測試吓主席梁君彥聽唔聽得明喎!

 

  咁區軒呢個Test又成唔成功呢?主席就直認自己啲普通話唔係好好,但強調都聽得明區軒講咩嘅!不過當葉劉提議叫區軒繼續以普通話解釋點解提呢個動議,主席就一口拒絕,仲話「你(區諾軒)唔好難為我哋啲翻譯員」。究竟係難為了翻譯員,定係難為了主席,真相就只有天知、地知、主席知喇!

 

原來區軒普通話有「二級甲等」

 

  區軒就同Jenny講,其實佢都唔知主席係唔係真係聽得明,定係睇咗佢份講稿所以「聽」得明,不過佢亦都透露,原來佢都有考過普通話水平測試,仲拎到「二級甲等」嘅成績,Jenny睇返個評分準則,「二級甲等」即係「聲韻調發音基本標準,語調自然,表達流暢;少數難點音(平翹舌音、前後鼻尾音、邊鼻音等)有時出現失誤;詞匯、語法極少有誤」。雖然區軒被人問到有啲怕醜咁款,係咁話「自己啲語言能力其實都係嘛嘛咋」,但計Jenny話,對比澳門特首崔先生的話,簡直係超班添喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#普通話 #立法會 #煲冬瓜 #區諾軒 #翻譯員 #廣東話 #沙中線 #港鐵 #港式口音 #鋼筋涉造假
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share