加入最愛專欄  收藏文章 

2021-12-20

新碟訴自身經歷 馮允謙感觸落淚

  【晴報專訊】馮允謙(Jay)剛推出以吸血鬼為題材的新碟《LIFE LINE》,他透露去年經歷了嫲嫲離世,以及與女友的婚禮延期,心情十分低落,冀透過新碟抒發情緒。Jay坦言當中有不少「救命」歌,助他度過情緒低谷,亦期望透過歌曲,帶樂迷走進他的內心世界。

 

Jay推出新碟,外界評價不俗。

 

  相隔一年再推出新碟,Jay心情相當緊張,日前更親自到CD店,自掏腰包買了30多隻新專輯。以吸血鬼為主題的新專輯,Jay解釋是與自己過去一年的自身經歷有關︰「上年12月嫲嫲過咗身;加上原定同女朋友上年註冊結婚,又因為疫情要延期,佢依家喺加拿大,都差唔多七、八個月無見,呢段時間都係以FaceTime聯繫,希望疫情快啲過去,出年可以見面。」他更直言日前在家聽到歌曲《思念即地獄》時,由於歌詞太應景而忍不住落淚,嚇壞父母。

 

慳錢照顧家人女友

 

Jay日前親到CD店買碟,又親自與歌迷交流,聽取意見。(IG截圖)

 

  Jay透露今次製作新碟的成本相當高,希望於年底頒獎禮獲好成績以報答公司,他說︰「創作歌手、男歌手、大碟獎全部都想攞,希望攞多幾個獎,令公司覺得我係值得被投資。」

 

Jay的父母由加國返港,令Jay對出碟更添信心。(IG圖片)

 

  適逢Jay的父母由加拿大返港,Jay直言這段時間出碟別具意義︰「佢哋下月中就返加拿大,哥哥喺嗰邊,父母要返去照顧佢,細佬同我就喺香港有照應,所以父母都好放心。」Jay續笑言︰「目前我同細佬一齊住,平日我都好慳,唔鍾意使錢,想儲多啲錢,除咗因為要照顧另一半,父母都好辛苦,爸爸已經65歲,我想照顧番佢哋。平時我好少出街,又會食平啲,加上要操肌,主要都係食烚蛋同雞胸,所以應該慳到錢。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#馮允謙
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share