加入最愛專欄  收藏文章 

2022-01-11

為《膠戰S2》拍MV Edan呂爵安零偶包扮光頭戰隊

  【晴報專訊】由呂爵安(Edan)、岑珈其、魏浚笙(Jeffrey)、徐浩昌(肥腸)、黃正宜(阿正)及劉沛蘅(Hillary)主持的ViuTV綜藝節目《膠戰S2》已進入倒數階段,為回饋「膠粉(節目粉絲)」的支持,幾位主持在前晚播出一集中,特別錄製節目主題曲,並拍攝MV《膠on!》。眾人化身為光頭戰隊,攻擊扮八爪魚怪獸的阿正,令人捧腹大笑。

 

六個主持因拍攝《膠戰》系列而變成好友。(IG圖片)

 

  《膠戰S2》主題曲的製作認真,六位主持親自構思MV大綱,其中呂爵安以小時候喜歡的戰隊打怪獸為藍本,安排一眾「膠人」對付飾演「怪獸」的黃正宜。拍攝MV時,先以岑珈其提出的特務look型格登場,之後六人戴上由劉沛蘅提議的動物頭套;MV尾段,眾人以光頭戰隊造型亮相,擊敗「八爪魚怪獸」阿正,完美融合Edan和魏浚笙分別提出的戰隊和光頭意念。

 

 

魯庭暉暗示開第3季

 

戴上動物頭套的六個特務,反差造型甚為惹笑。(影片截圖)

 

  節目完結後,六人開直播暢談拍攝趣事,Edan說︰「其實一直以嚟都好想有一首屬於呢個節目嘅MV,要洗腦又要跳舞嘅,最後終於排除萬難。」岑珈其則大讚Edan︰「我哋五個排咗舞一個鐘佢先加入,但係佢好快就跟到啲舞步。」Edan一臉自豪表示︰「因為我係MIRROR!」光頭戰隊look喜感十足,Jeffrey解釋熱愛光頭的原因︰「因為平時拍MV都想好型、好靚仔,但光頭好符合我哋『膠』嘅特色。」

 

「6膠」笑言希望節目能開拍至第100季。(影片截圖)

 

  截至昨晚9點,MV點擊率已逾16.6萬,成績理想。事實上,《膠戰》主題曲是由ViuTV總經理魯庭暉提出,他在IG表示︰「其實製作團隊有無瞓?我11月9號先同金生(ViuTV製作部副總裁金廣誠)講,不如《膠戰》出主題曲好唔好?跟住兩個月就出到。」他又留言暗示考慮開拍第三季。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#膠戰S2 #呂爵安
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share