加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-31

掹車邊演偶像劇 張繼聰拍《季前賽》與鏡仔共患難

  【晴報專訊】張繼聰(阿聰)與MIRROR及ERROR成員主演的ViuTV新劇《季前賽》正熱播,現年42歲的阿聰笑言可能是其演藝生涯最後一部偶像劇,「我覺得自己賺咗,幾廿歲仲可以拍到青春偶像劇!今次掹車邊啦,唔係做阿爸嗰啲喎,而係做大哥哥喎,所以覺得無憾,同埋認識咗一班新朋友。」

 

 

  在《季前賽》中,張繼聰飾演的喪波,本是小巴司機,亦是籃球教練,他集合姜濤、呂爵安(Edan)、邱士縉(Stanley)、郭嘉駿(193)及梁業(肥仔)組成籃球隊痴漢隊,對戰以陳卓賢(Ian)為首的瀚林大學隊。拍攝以運動為題材的劇集,難免要吃苦,每日在片場上跑來跑去,不過阿聰卻樂在其中,「我哋由極凍(天氣)拍到極熱。我哋一月開始拍攝,當時好凍,我哋喺籃球場拍通宵,凍到不堪,佢哋成晚著住件背心走來走去,但埋位時又要噴濕自己扮出汗。我都好辛苦,成晚坐喺度唔郁,每個鏡頭都會拍到我,因為我係教練嘛!」

 

阿聰在劇中帶領雜牌軍「痴漢隊」迎戰大學精英隊,劇情夠晒熱血。

 

拍劇後成為好友

 

阿聰大讚MIRROR及ERROR工作態度認真又勤力,紅得有道理。

 

  阿聰笑指拍攝後期天氣炎熱,則是另一種辛苦。「大家開工曬足12個鐘,又凍過又熱過,所以拍戲最開心係咁,大家相處好融洽,都想做好件事,真係有種共患難嘅感覺。對我嚟講,呢樣係拍電視劇最大嘅樂趣,係共同回憶,所以有時大家拍完劇就做到friend,又會friend好耐,因為大家經歷過同一樣嘢嘛!」

 

讚姜濤懂應付壓力

 

阿聰指姜濤年僅23歲,處事已有大將之風。(IG圖片)

 

  今次跟一班年輕偶像合作,阿聰大讚他們很勤力,工作態度很好,球技亦相當不俗。「姜濤係波癡,睇得出佢花咗好多時間練籃球,令我肅然起敬。佢真係喺籃球上有付出、磨鍊過,可能我都係咁樣,我打波就會變咗第二個人,好認真,所以我又幾欣賞佢喎,亦係因為咁,我哋好快就傾得埋。大家覺得佢好成功,好多人都鍾意佢,但其實佢面對好多壓力。佢依家面對嘅,唔係佢呢個年紀應該要面對嘅事,我覺得佢handle(處理)得好好,其實佢哋個個都係。我諗番自己20幾歲嘅時候,都未有事業,乜都未開始;姜濤23歲已經做到咁樣,所以我覺得佢好叻仔。」

 

一眾演員跑足全日拍攝打波戲。

 

  童星出身的阿聰,演過無數節目、劇集及電影,演藝經驗豐富,但他看到這班年輕一代如此努力,不得不佩服他們,「以佢哋年紀嚟講,真係唔容易,喺拍攝過程佢哋好專業,其實佢哋都好辛苦,因為要拍打籃球嘅場面,閒閒地打12個鐘,每日不停咁走嚟走去,好叻呀,所以佢哋嘅成功,絕對係有原因。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張繼聰 #季前賽 #MIRROR #ERROR
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share