加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-08

曾擔心演「姜媽」惹粉絲反感 童愛玲狂Loop姜濤歌曲當場「斷正」

  【晴報專訊】久未在幕前亮相的童愛玲(Eileen),在ViuTV劇集《季前賽》中與男團MIRROR「人氣王」姜濤演母子。Eileen在劇中拋棄親兒,但現實中的她為好好了解「寶貝仔」姜濤,暗地裏狂聽對方歌曲,誰知在片場一時擺烏龍而被姜濤發現,令Eileen尷尬不已!

 

 

  現年53歲的美魔女童愛玲,笑言參演《季前賽》是緣份注定。Eileen跟《季前賽》導演袁劍偉本來毫不相識,但因同樣跟甄詠蓓(Olivia)上堂學戲而成為同學,更促成今次合作。Eileen坦言起初獲袁導邀請時,自己一口拒絕。「雖然好多人會羨慕,但我擔心自己掌握唔到呢個角色,又驚演一個拋棄親兒嘅媽媽,會影響我以往溫柔嘅形象,做得唔好就乞人憎。但導演不停游說我,最後我都答應咗。」她笑言連自己都接受不了角色拋棄兒子的舉動,「但如果我投入唔到呢個女人嘅內心世界,我點可以對阿姜有一份內疚呢?所以我再搵Olivia同我單對單上堂,要了解到呢個女人嘅苦,先可以令觀眾感受到佢嘅內心。」

 

欣賞姜濤聰明勤力

 

劇中,Eileen獲得兒子姜濤原諒,誰知她竟想再次拋棄對方。

 

  在劇情後段,Eileen獲「阿孝」姜濤原諒後,竟打算只帶細仔「老闆仔」移民澳洲,欲再次拋棄阿孝。她笑言每次拍母子戲份都很疲累,「其實我同阿姜無一場係鬧交戲,但偏偏每次見面,呢對母子就起衝突。」提到首次與姜濤合作,Eileen笑言合作前對MIRROR有認識,但不算深入,「因為今次我做佢媽媽,所以要先了解呢個『仔』,好彩身邊嘅姜糖(姜濤粉絲)畀咗好多資料我。」Eileen事前特地聽姜濤的歌曲了解對方,「我不停聽佢首《Dear My Friend,》,作為我同呢個仔之間嘅主題曲,點知有次我聽呢首歌,雖然我戴住earphone,但唔知原來電話無同earphone連線。我抬頭望到姜濤、肥仔(梁業)、老闆仔(黃梓樂)同Yoyo(葛綽瑤)望住我,原來全場都聽到我播緊隻歌,姜濤仲走埋嚟問我︰『我一直諗緊究竟邊個喺度聽緊我啲歌呢,原來係你!』嗰刻我真係好尷尬,好瘀囉!」

 

Eileen欣賞姜濤及肥仔的性格及工作態度,相處十分愉快。(IG圖片)

 

  Eileen對姜濤印象甚佳,大讚後輩有禮又聰明。「我知佢哋參加《全民造星》捱出嚟,佢哋唔係喺街被星探發掘,所以個個都好珍惜依家嘅機會。我覺得阿姜好聰明勤力、學嘢快、有天份、平易近人,亦都有自己諗法。有次埋位,明知佢之前一晚拍到好夜,佢其實好攰,而呢場戲無佢份嘅,佢可以唔使在場,偏偏佢就喺現場睇我哋點拍,自己都投入埋呢場戲,所以我好欣賞佢。」

 

Yoyo叫「奶奶」勁受落

 

保養得宜的Eileen,平日經常帶愛犬行山做運動。(IG圖片)

 

  演出《季前賽》令Eileen多了「奶奶」這個花名,她開心指很多姜糖十分關心她,又坦言起初擔心演姜濤媽媽會令姜糖反感,後來才發現自己想多了,「好多姜糖inbox安慰我,叫我唔使驚,佢哋都知道我只係阿姜戲中嘅媽媽。」她與其他年輕演員相處十分愉快,又笑指飾演姜濤女友的Yoyo在戲外也叫她「奶奶」,令她十分受落,「Yoyo又乖又純,肥仔就轉數好快。」至於飾演「老闆仔」的小演員黃梓樂,Eileen大讚:「老闆仔雖然人仔細細,但演戲好有潛質。記得有場戲阿姜趕佢走,佢兩個好入戲,喊晒;可能嘈吵聲太大,樓上居民落嚟問要唔要報警!第二日我哋將聲量收細番啲,以免街坊誤會有人虐兒就唔好啦,哈哈。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#童愛玲 #季前賽 #姜濤
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share