加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-07

獲觀眾舉牌封「視帝」 林敏驄自嘲買粉絲︰使咗好多錢

  【晴報專訊】林敏驄(阿驄)、江美儀、鮑起靜(鮑姐)、郭柏妍及羅毓儀等,昨日到商場宣傳台慶劇《下流上車族》,吸引不少市民圍觀,現場更有粉絲舉牌支持阿驄,大叫「撑車總做視帝」,令他相當驚喜。談到《下》劇收視撼贏《開心無敵獎門人》,曾志偉揚言會裸跑找數,問阿驄有否「追債」?他笑說︰「講笑啫!唔好咁認真。做人要厚道啲,費事得罪人,驚佢嬲。」對於有粉絲舉牌,阿驄搞笑說︰「使咗好多錢㗎!輸人唔輸陣嘛,阿婆都整兩個嚟。(嗌你視帝?)當贏咗㗎啦。」

 

阿驄搭住羅毓儀(左)及郭柏妍膊頭,十分招積。

阿驄獲現場粉絲舉「驄」字閃燈牌。

 

  同場的鮑姐與羅毓儀在劇中的嫲孫情十分感人,他們預告結局篇會更加催淚。鮑姐說︰「呢套本來係喜劇㗎嘛,但拍拍下就有好多喊嘅場面,可以話係笑中有淚。」鮑姐更大讚羅毓儀又乖又聰明,演戲感情豐富,問到可有信心奪得「飛躍進步女藝員」獎?羅毓儀說︰「我唔敢諗太多,反而希望可以攞『最佳劇集』,全部演員一齊攞獎就最開心。」

 

鮑姐抱實劇中愛犬「次郎」。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#林敏驄 #下流上車族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share