加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-17

音樂路歷盡滄桑不放棄 周吉佩為太太堅守承諾

  【晴報專訊】36歲的周吉佩曾經是歌手,為音樂投入百分百的熱情,卻換來一次又一次的挫敗,不過並沒有磨滅他的意志,更成為《中年好聲音》首位報名的參賽者。周吉佩的往績,令太太擔心他再一次遍體鱗傷,不過他向太太承諾追夢的前提是照顧好家庭,令太太由反對變成支持。

 

周吉佩坦言參加《中年好聲音》被朋友笑「傻仔」。

 

  周吉佩自言做過歌手,對自己唱功有信心,沒料到50強對戰龍婷而慘敗兼被淘汰。「當時個腦一片空白,返到屋企呆咗成晚,諗住一切都無晒,點知突然製作組話有機會復活,當時嘅心情呢一世都記得。」《中年好聲音》比賽經歷如坐過山車,其實算不上甚麼,周吉佩多年的音樂夢沿途披荊斬棘。2008年憑歌唱比賽入行,唱片公司突然倒閉,後來組樂隊sp'ACE自資出碟,卻因理念不同而散band,「我無怨命,其實用『樂壇曱甴』嚟形容我都好合適,我一直認為一次唔得咪兩次囉。」儘管旁人都勸他放棄,但心中團火一直無熄滅。

 

周吉佩曾是樂隊sp'ACE的主音,最後卻不和解散。(FB圖片)

  周吉佩坦言參加《中年好聲音》,被朋友潑冷水,連太太都大力反對,全因他過去為音樂不顧一切,致粉身碎骨。「當初做歌手時,連合約都未簽就辭職,今日再重來,我一定唔會,點同老婆同兩個小朋友交代?」周吉佩明白太太反對他再參加歌唱比賽,是擔心他會重蹈覆轍。「頭幾年做歌手無收入,嗰個階段認識我太太,當年窮到戶口嘅錢都撳唔到出嚟,後來搞樂隊又係先斬後奏,所以佢好驚我又唔諗後果瞓身去做。」後來太太被他的堅持感動,最後由反對變支持。

 

周吉佩感激太太陪他共度低潮,二人育有一子一女。(IG圖片)

 

身邊人反對參加比賽

 

  為了音樂,周吉佩曾經賠上了身家,又跟樂隊的好友反目,曾經兩次情緒病爆發,正正是《中年好聲音》令他重新回顧自己的人生,才驚悉自己的鬱結與執着。問到如果機會再來,會否再做全職歌手?周吉佩表示︰「好老實我都有開支,唔再係小朋友,《聲夢》嗰班年輕人絕對有條件去做全職歌手,但我唔得囉,我要理性去做歌手,我亦答應太太唔會再不顧一切,先照顧好頭家,再去努力追夢。」

 

周吉佩現時理性追夢,一切以家庭為先。

 

2008年周吉佩(右一)曾任蔡依林(右二)北京演唱會的暖場嘉賓。(資料圖片)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#周吉佩 #中年好聲音
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share