加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-05

笑17歲女兒唔聽話 吳君如搵鄭中基調教陳是知

  【晴報專訊】鄭中基(Ronald)的網絡頻道「機動電視台」早前公開招募新人,拍攝《機動兵工廠》選秀節目。昨日Ronald聯同評審吳君如及導演莊文強,以及六位學員出席節目煞科,君如笑言若節目有第二季,希望派17歲女兒陳是知參加,讓Ronald調教女兒的演技。

 

(左起)莊文強、君如及Ronald親自揀蟀。

 

  鄭中基、吳君如、學員周芷慧、陳昭煊、李煥林、何求、陸維德及林美圻等,昨日拍攝第八集《機動兵工廠》,Ronald透露節目由籌備到拍攝大概花了四個月,昨日終於煞科,他感觸說︰「學員畢業喇,勝出者會成為我哋嘅臨時員工,亦會有底薪。」評審君如大讚節目培育演藝新一代,更有意叫17歲女兒陳是知參加,「早知帶個女嚟,叫Ronald教佢做戲,因為佢唔聽阿媽講,阿爸(陳可辛)都只聽少少,無論阿媽演得幾好,老竇拍得幾好,佢都會反眼,所以我都想畀個女參加,畀Ronald調教下。」

 

君如的17歲女兒陳是知,遺傳父母演藝天份。(資料圖片)

 

  Ronald透露參賽者在最後一集中,以兩個回合作賽,包括一場獨腳戲,以及分組挑戰經典電影情節。問到揀選二人的電影作品比賽會否加分?Ronald即說︰「咁先最蠢,因為喺我哋心目中,無人演得好過我哋!」

 

Ronald訓練愛女唱歌

 

  此外,Ronald早前獲女兒Emma的學校邀請,出席籌款活動,兩父女更同台合唱,事後網民大讚Emma歌聲悅耳,可以直接出道。不過Ronald聞言即說︰「入行無問題,但要搞掂學業,同埋要畀我訓練下先!」君如大潑冷水︰「佢(Emma)會聽你講咩?」Ronald表示︰「希望佢聽我講,教唱歌啫,唔係教做人,依家都仲聽嘅。」

 

Ronald不捨得一眾學員。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鄭中基 #吳君如 #Ronald #機動兵工廠 #陳是知 #莊文強
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share