加入最愛專欄  收藏文章 

2023-06-19

傳富商與何浩文出招力追 蔡潔強調單身靠自己

  【晴報專訊】蔡潔近日憑話題劇集《一舞傾城》而人氣急升,又獲無綫力捧,星途無限,桃花更相當旺盛,有傳獲猛料富商及拍檔何浩文同期力追。昨日蔡潔和練美娟(娟姐)出席寵物酒店開幕,她對傳聞一笑置之,並強調一直靠努力養活自己。

 

蔡潔近來新聞多多,早前與黃宗澤傳緋聞,近日又傳被富商及何浩文同期力追。

 

  蔡潔昨日帶同四歲愛貓「豬仔」出席活動,近日有報道指一名富商以銀彈攻勢向她展開追求,而《一舞傾城》拍檔何浩文亦對她大獻殷勤,對此蔡潔都一一否認,「完全無啲咁嘅事,我依家係單身,亦都無人追。」有傳何浩文飛去寧波和北京探班?蔡潔解釋︰「因為劇組有佢嘅朋友,佢唔使開工就飛過嚟探佢哋,跟住一大班人出去玩,總之我依家唔諗拍拖,專心工作。」

 

有傳何浩文為追求蔡潔,飛內地探班。(IG圖片)

 

  可擔心報道令人誤會被富商包養?蔡潔表示︰「都無咁嘅事,我都唔知點解有呢啲傳言,所有衣食住行都係我自己賺錢,我想遲啲爸爸媽媽嚟香港,可以有個舒適環境,所以搵一個自己鍾意嘅居住環境,有部自己嘅車,呢啲都係做呢行嘅基本配套,所有嘢都係我可以應付嘅。」她又指沒有要求另一半是圈中人或圈外人,又無奈說︰「一切隨緣啦,被人寫成咁邊有人夠膽追我。」

 

練美娟到非洲拍旅遊特輯

 

  另外,娟姐帶同九歲愛犬「烏冬」到場,她大讚愛犬︰「佢好似主人咁,好乖又文靜。」娟姐又透露將會到歐洲或非洲拍攝旅遊節目,此行會去較冷門的地方取景,有心理準備要攀山涉水,「今次唔係去啲大路嘅吃喝玩樂景點,我都驚辛苦㗎,惟有當減肥。我唔怕玩笨豬跳嗰啲,最驚係拍動物大遷徙時要我一齊跑。」

 

娟姐即將出埠工作,現正物色寵物暫託服務。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#一舞傾城 #蔡潔 #練美娟
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share