加入最愛專欄  收藏文章 

2023-06-21

馬德鐘祝福成最年輕視帝 吳偉豪工作中度過25歲生日

  【晴報專訊】馬德鐘(馬神)、吳偉豪(Rico)、蔣家旻和江嘉敏等昨日在電視城古裝街拍攝劇集《非常檢控觀》(暫名),適逢吳偉豪25歲生日,劇組特別送上生日蛋糕,壽星仔更獲得馬神加持,祝福他成為最年輕視帝。

 

馬神大讚吳偉豪演技大躍進。

 

  吳偉豪近來正忙於拍攝新劇《非常檢控觀》,昨日25歲生日也在工作中度過,劇組送上蛋糕慶祝,Rico表示相當高興,希望每年生日也開工,代表工作不斷。身旁的馬德鐘送上祝福︰「希望你成為最年輕視帝,破古天樂(當年29歲稱帝)紀錄。」Rico即說︰「唔好咁講,但我會盡力。」馬神即說︰「你演得好嘛,睇好你。」又指二人已是第三度合作,並大讚Rico演技令他刮目相看。馬神表示︰「《跳躍生命線》係我哋第一次合作,嗰時佢講兩句對白都好似講唔到咁,到第二次喺《有種好男人》合作,覺得佢進步咗,今次就更加成熟。」

 

江嘉敏(左)和蔣家旻獻吻賀壽星仔。

 

  問Rico會如何慶祝生日?他表示收工會跟家人慶祝並笑言︰「大強(爸爸)會喺屋企等我,生日應該要多謝父母,因為係媽咪生我出嚟,不過最近爸爸瘦咗啲,但精神唔錯,佢工作愈來愈多,仲忙過我。」另外,江嘉敏和蔣家旻在劇中完全沒有對手戲,家旻表示拍劇時感到很孤獨,因為對手清一色全男班,自封做「獨孤精」。而在劇中飾演心理學家的嘉敏指被監製要求減磅,現已見成績,她又透露十月參加42公里馬拉松賽事,因此要積極備戰。

 

吳偉豪指父親吳大強在家等他慶祝生日。(IG圖片)

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#非常檢控觀 #吳偉豪 #馬德鐘 #跳躍生命線 #有種好男人 #Rico #蔣家旻 #江嘉敏 #吳大強
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share