加入最愛專欄  收藏文章 

2023-07-14

李日朗《靈戲逼人》演渣男 同劉穎鏇親熱感壓力大

  【晴報專訊】無綫熱播劇《靈戲逼人》上周首播即贏得最高收視,前晚一集更有劉穎鏇(Tiffany)色誘李日朗(Don)的精采場面。劇中演賤男的Don,伸手摸Tiffany大髀一幕,艷福無邊,他卻大呻比之前與蔚雨芯拍床戲壓力更大。

 

劉穎鏇在劇中以身犯險色誘李日朗,被對方毛手毛腳。

 

  前晚一集《靈戲逼人》十分有睇頭,劉穎鏇為了向李日朗報仇,借故埋身,並以「假錄音電話」作餌等對方放下戒心,之後再以激將法刺激對方自爆「渣男真相」。Tiffany挑戰戲中戲飾演夜蒲索女,身穿貼身短裙的她,由肢體動作、眼神及說話都極其嫵媚;在車廂內,Tiffany更主動與Don頭貼頭綿綿細語,電到Don暈晒大浪。最終,Don的惡行被公諸於世,惡人有惡報。

 

劉穎鏇大讚李日朗拍攝前有充分溝通。(IG圖片)

 

李日朗伸手摸劉穎鏇大髀。

 

睇戲學放電

 

  為了這場色誘戲碼,Tiffany坦言為角色定位傷盡腦筋,「我有睇唔同嘅電影去攞靈感,學各種唔同嘅所謂放電方法。」她又大讚拍檔︰「Don好nice不停同我溝通,佢所有嘢都會先問過我先做,大家建立信任,令我好放心。」至於Don則笑言演渣男是一個新嘗試,希望帶給大家新鮮感。談到與Tiffany的親熱場面,Don指摸對方大髀壓力好大,「因為要喺佢裙入面攞番個電話出嚟,而個電話喺裙入面,我係睇唔到,要靠估先攞得番出嚟。」他坦言比拍床戲難度更高,幸好拍攝相當順利。

 

劉穎鏇首次演發姣港女,電力十足。

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#劉穎鏇 #李日朗 #靈戲逼人 #Tiffany & Co. #Don #蔚雨芯
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share