加入最愛專欄  收藏文章 

2023-07-19

岑麗香加國探親快閃返港搵真銀 撇兩子享受Me Time

  【晴報專訊】岑麗香(香香)昨日與岑珈其一起出席保險公司活動,香香透露目前正在享受假期,本來已舉家返溫哥華探親,為了賺外快而快閃返港。香香笑言此行獨自返港,難得有私人時間,但又掛念兩名兒子,笑稱為人母都是矛盾的。

 

香香前年誕下細仔後,一直未有拍劇。

 

  已一段時間沒有公開露面的岑麗香,透露正放假一個月,故一家四口最近飛加拿大探親,今次是專誠返港工作,翌日便「人肉速遞」飛回加拿大。香香自言首次撇下兩名兒子,「好享受有me time,但無人需要我嘅感覺又有啲唔舒服。」香香大讚兒子很窩心,臨行前送她一個護身符,問到大仔還是細仔比較sweet?香香即說︰「呢啲唔講得㗎,唔可以揀一個。(有無打算追個女兒?)暫時無呢個計劃,不過順其自然啦,照顧兩個仔要用好多精力,萬一有呢件事發生,真係好有挑戰性。」另外,問到已兩年沒拍劇何時入劇組?香香表示已準備好,在家也有拍片練習,等待公司安排。

 

香香婚後育有兩子,大仔Jacob(左)四歲、細仔JuJu兩歲。(資料圖片)

 

岑珈其身教囝囝要孝順

 

  暑假剛開始,岑珈其已為兩歲半的囝囝安排活動,他說︰「囝囝有無限嘅電力,我同佢追追逐逐都會攰,平時我唔使開工,會同太太陪囝囝踩單車、打波,今年暑假就會去游水。」將於下周一生日的珈其,稱自18、19歲開始,每年生日都會同媽媽一起過,他亦灌輸囝囝要孝順媽媽,會否介意囝囝親近太太多一點?珈其笑言︰「邊有得介意,囝囝每晚臨瞓前都係搵太太嘅。」

 

珈其希望《膠戰》系列可以長拍長有。

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#香香 #岑麗香 #岑珈其
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share