加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-05

裕美拍片試用隆鼻神器一秒變方媛?笑稱戴咗撩唔到鼻屎!網友大爆用後或有後遺症

  裕美在除夕當晚不適入醫院,幸好男友林作全程陪伴左右,最終經醫生診斷後,兩人更如常出席倒數派對,狂歡一晚。裕美近排在社交平台不時拍片自娛,裝假胸、戴假髮等等扮演不同的造型,非常搞笑,近日她竟然挑戰「隆鼻」,不過不是手術,而是「自家」塞入硬物將鼻尖硬撐高,效果竟然秒變郭富城太太方媛。

 

 

 

  裕美購買了神奇的隆鼻神器,自拍時將神器塞入鼻窿,變相鼻尖立即變挺,效果最明顯的是鼻窿瞬間撐開,鼻窿由原本的圓型變成長方形,更鼻尖紅紅。裕美照鏡時不禁驚嘆,更興奮擺出多個拍照甫士留念,自信滿滿被自己驚艷嚇到不斷「Wow」,但部分角度的甫士看上去激似郭富城的太太方媛,大家都是美女一名,不過她搞笑話:「戴咗呢個撩唔到鼻屎!」

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  隨後,裕美「玩完」之後決定卸走「假狗」,但有點無從入手,她決定找來鉗子將隆鼻器夾出來,見她狀甚痛苦,似乎好實淨,不過這種隆鼻神器相當兒嬉,不少網友都有留言討論,部分更提到自己用後發現有「後遺症」,「我本身好想買㗎,你建議我買嗎?見到你試咗有點衝動想買。」、「好大膽,唔好撞親,撞親真係唔慌唔整形術。」、「我攝咗落個鼻哥窿,入咗口腔去咗醫院。」、「有用過,過一陣就會hi到啲鼻水滑出嚟」、「好危險」等等,似乎用家的經驗都非常恐怖。

 

 

 

 

 

 

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#裕美 #林作 #方媛 #隆鼻 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share