加入最愛專欄  收藏文章 

2024-04-11Text: 娛樂組Photo: FB

麥明詩馬拉松式婚禮全為四大長老:避免咗唔少衝突!寄語準新人不要信家人無所謂

  麥明詩(Louisa)與機師盛勁為上月舉行3場「勁甜麥」盛大婚禮,包括圍村盆菜宴、遊艇會婚宴及戶外結婚派對。籌備一場婚禮已經好辛苦,分三場舉行更是超高難度,麥明詩坦言舉行馬拉松式婚禮,原因只想人人開心,尤其「四大長老」的心情特別重要,寄語大家不要輕信家人「冇所謂」之言。

 

  麥明詩順利完成三場不同主題、形式的完美婚禮,已成為香港準新人的典範。麥明詩9日分享心得:「唔少朋友都問我,哇搞三場婚禮,咪好辛苦!的確係,完事後直情要瞓足成個禮拜先recover(復原)到。其實唔係因為想搞到好『盛』大,而係源自於一個儘量make everyone happy嘅初心。」

 

 

  不少人籌備婚禮期間,與愛侶、家人發生不少衝突,明明開心事卻令大家有磨擦。麥明詩說:「由於我和盛生好怕衝突、唔開心,所以我哋好早就決定將婚禮分幾次搞,而每一場都有各自嘅主角。大大小小嘅選擇就因住主角嘅需求而決定。」她表示第一場圍村盆菜宴的主角並非自己,而是老爺、奶奶:「我地盡跟圍村傳統,賓客絕大部份都係佢哋嘅親戚和朋友,而表演嘉賓方面,就邀請了奶奶很喜愛嘅李龍基先生。」

 

 

  麥明詩也沒有忽略自己父母:「第二場係(遊艇會)正常擺酒,主角就係麥生麥太,菜式、流程、程序等都以佢地嘅意見為首。圍數全部歸佢地兩老,只受場地所限而唔使同對家協調。」先滿足四大長老,然後再到一對新人自己的意願,第三場婚宴就是麥明詩和老公最期待的戶外瘋狂派對:「主角終於係我同盛生喇,因為之前已經take care咗雙方父母嘅要求,呢次我哋就可以盡情選擇自己鍾意嘅嘢 - 戶外草地、樂隊歌曲、西式食物、無限酒精… 爸爸媽媽雖然唔識欣賞,但係都好盡力去嘗試投入。」

 

 

  原來麥明詩不單止讀書拎10A,連做女兒、新抱都攞10A:「呢個(三場婚宴)安排,幫我哋避免咗唔少衝突。男女家唔使爭圍數、長輩和後輩唔使爭論食物和形式中式定西式;頭兩場我和盛生安分守己地做好兒子和女兒的本分,再於尾場玩得好盡興(盡興到啲相都唔出得街)。咁壞處就係… 真係好攰。」

 

 

  她搞笑地提醒網民,一定不要相信家人「冇所謂」之言:「每人屋企都唔一樣,家家有本難念的經,以上純粹share下我倆嘅經驗。總括來講,我爸爸媽媽、老爺奶奶也是非常隨和,我們非常幸運,而最後似乎各人都開心。不過同時都提醒一句,家人話『冇咩所謂,簡簡單單就OK』呢句說話ummm千祈唔好盡信呀!唔知你哋又有冇啲咩婚禮後嘅insight呢?喺comment share吓吖!」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#娛樂 #麥明詩 #晴報文章 #結婚 #李龍基 #盛勁為 #盆菜 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share