收藏文章 

2018-03-07

為撐煲呔可以去到幾盡?鬍鬚曾同黃仁龍話你知! 

  有「煲呔曾」之稱嘅前行政長官曾蔭權,佢嘅涉貪案都搞咗5年幾,最終「公職人員行為失當」罪成,但係「行政長官收受利益罪」呢條罪,陪審團就達成唔到有效裁決而兩度解散,律政司就話唔會申請重審(住),法官噚日就頒下判詞,入面除咗叫煲呔曾畀500萬訟費之外,仲有個重點令到大家有好大反應噃!

 

 

 

人生於世上有幾個知己……

 

  是咁的,判詞就話,喺單案嘅第二次審訊尾段,煲呔曾啲前同事喺唔同日子,由公關公司或顧問帶入法庭坐在專用地區,法官直斥係「走後門」,覺得係有目的地影響陪審團,令佢哋覺得被告(煲呔曾)係好人,同埋有社會唔同光譜人士支持。

 

  Jenny都記得,審訊時又真係「星光熠熠」,除咗才子陶傑,仲有前律政司司長黃仁龍同埋前財政司長曾俊華(鬍鬚曾)都有到場旁聽。

 

 

煲呔曾涉貪案搞咗5年幾,最終「公職人員行為失當」罪成,而家正保釋等候上訴。

 

黃仁龍特登發聲明:不符事實

 

  法官呢篇判詞一出,矛頭似乎就篤中晒咁多位名人喇!所以今日黃仁龍都特登發聲明,話法官個批評係「不符事實」,澄清返兩次旁聽都係自發,係作為前同事和朋友嘅鼓勵同支持,唔係咩公關帶佢入去喎!

 

  而鬍鬚曾亦都透過發言人話,出席聆訊純粹係出於對朋友嘅關心,仲甚有意味咁話,好高興見到社會上,仍然有人願意為遭遇困難嘅朋友伸出援手,大眾普遍都會認同呢種「普世價值」添!

  公道啲講句,做得前特首嘅「前同事」,都真係幾難唔知名!嗱!下個月25、26號,高院上訴庭將會就煲呔「公職人員行為失當」嘅上訴作聆訊,小妹都幾好奇,到時唔知仲有冇咁多老友現身撐場呢?定最後係「友誼常在你我心裡」就算?

 

  講開又講,煲呔曾做過嘅嘢,又係唔係值得咁多位名人現身「支持」?呢個又係另一個問題喇!讀者們,你哋覺得呢?

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#曾蔭權 #黃仁龍 #曾俊華 #公職人員行為失當 #煲呔 #特首
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share