加入最愛專欄  收藏文章 

2023-07-04Photo: 圖片由作者提供

國際環保先鋒全失蹤

  今日,寫呢篇稿時,有少少手震!點解?因氣上心頭,好鬼嬲!嬲乜?嬲全球口是心非的環保組織及「英雄」!

 

福島核電廠爆炸大災難,誰會忘記?

 

  日本即將不理周圍國家強烈反對,落實將2011年311大地震的危險液體「核廢水」排出海洋,分分鐘會令附近生態「攬炒」!

 

 這排出的核廢水,將會令附近海洋生態「攬炒」?

 

  當然,日本政府再三強調「核廢水」已經稀釋到「安全水平」,故此,排出海洋不會造成生態災難,大家可以放心。

 

 日本人也覺政府在「呃鬼食豆腐」!

 

  呃鬼食豆腐!若果日本仔真係認為「廢水」安全,為乜唔留返俾自己國人飲用、煮餸、養魚,最少,也可以用來沖涼、洗衣服、種花、洗車,甚至用來沖廁所⋯⋯咁多民生用途唔安排,竟安排放出海洋?

 

誰有信心再吃日本海產?

 

  更離奇,擺明對附近國家靠害,而水,亦有機會慢慢流往各國,咁,點解西方世界好似借咗「盲公陳」對眼、「聾耳陳」對耳,有點不聞不問姿態呢?極之可疑。

 

 

 

國際環保組織及「英雄」,離奇地對日本排核廢水入海洋,採取沉默態度,為何突然又聾又盲?

 

  一直以來,聯合國都將環保污染問題,列為重中之重,強調必須由各國攜手應對。事實上, 大家可上網睇睇,全球有幾多政府或非政府環保組織。分三大類:(一)洲際性的。非洲、歐洲及北美;(二)國家性的。全球略略先進的國家,必有政府官方環保組織;(三)非政府組織。多不勝數,任何範疇皆關注到,尤其空氣及水,更是最多團體關注。著名的國際有組織團體包括綠色和平、地球之友、自然之友、國際自然保護聯盟、世界自然基金會⋯⋯。

 

  單單香港,已有保護海港協會、環保觸覺、綠色力量、長春社、香港地球之友⋯⋯。

 

  究竟,以上眾多環保組織,「死曬去邊」!為乜對日本政府排放「核廢水」,裝聾扮啞,變成一條條軟皮蛇,所為何事?有乜玄機?可有人點醒一下小弟?

 

  其實,呢單嘢,正正是任何環保組織打響招牌最佳機會,應該全部衝去日本福島附近,搞個「千帆並舉」大型抗議,目標之一,要求日本政府高官人人先飲一公升「核廢水」再談判!

 

  否則,全球人一致杯葛日本所有食物,尤其魚類,用外力逼當地漁民向政府施壓!

 

  香港方面,別人唔做自己做,政府帶頭查封所有日本海產,一為抗議,二為保護港人。

 

  而全港環保團體,亦應立即組織聯盟,鮮明宣示對呢單嚴重事件的立場。

 

  仲有仲有,2019年大出風頭,成為「時代雜誌」封面人物的瑞典環保少女格雷塔,既在這範疇攞盡光環,咁就必須直飛日本,踩去福島強烈表態。

 

  若果加埋加埋,在全球壓力下,睇你日本政府點「死」!
 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#核廢水 #環保組織 #瑞典環保少女 #福島
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share