加入最愛專欄  收藏文章 

2023-07-25

佢有事、搵邊個?

  有句講到爛所潮語,雖略鄙俗,但卻又推諸四海皆準,正是——識人好過識字。

 

識人好過識字之外,更要建立互信人脈網絡及團隊,才能邁向高層次的成功。

 

  「識人」,乃一高度社交藝術。因為,你由白紙一張出生,一路路長大,點樣建立起人際關係呢?學校冇教呢科讀,一切純靠自己領悟。說穿了,好簡單——將心比己!

 

  若你成日串串貢,牙擦擦, 得罪人多稱呼人少,好日唔伸出援手幫人,自私自利,市儈又死唔肯蝕底……咁,又點會有朋友,點可能建立真誠關係?

 

  江湖關係,無需靠行賄,無需靠擦鞋,總之,正正常常尊重別人,以禮相待,適當地關心,已經掂!

 

 

人際關係的建立,竅門在將心比己,你中有我,我中有你。

 

  人越大,應越知靠單打獨鬥,叻到會飛都冇用,你識得晒所有嘢咩?

 

  一生人流流長,必遇到N種問題,尤其是要專業人士才懂的,若你冇「朋友」,一係用多多錢請專家,一係只能企喺度叫天不應叫地不聞。

 

  師傅教落,江湖行走,有幾種專業人士,一定要識,包括醫生、律師、建築師、會計師。當然,最好各個政府部門皆有「朋友」,如此,當有疑難,一個電話已可找到答案。

 

人生之中,會遇到很多難題,朋友互相支援極重要。老友圈中,最好有大狀及醫生提供意見。

 

  昨晚,與位高人晚飯,佢又點出一個大家應知的智慧,就是——佢有事,搵邊個?

 

  「碌 sir,各行各業,都有高低手之分。若你是行外人,點識分呢?我就有個秘笈嘞!」

 

  秘笈係乜?正是,當一個專業人士出問題時,佢會搵業內邊個幫手呢?

 

  高人舉出一個例:「我有位法官老友,幾個月前,個仔不小心領咗刑事,點搞?當然唔能就同其他法官傾,只能自己私下由太太請大狀替亞仔辯護。香港咁多大狀,有啲好醒,有啲好水,搵邊個呢?法官老友日日審案,審左幾十年,當然知道邊個大狀犀利,邊個符碌。道理好簡單,佢決定搵邊個,邊個就係最勁!知冇?呢個標準,唔係嗰個懂得SET㗎!」

 

專業人有問題時會委託那位同行出手,已是一盞明燈!例如醫生找那位替自己施手術。法官自己或家人出事,找誰代表自己?

 

  大家明唔明呢?

 

  同一道理,你想知邊個醫生做大腸鏡最掂?先打聽下,江湖中的大腸鏡專家,自己要做檢查時搵邊個同業!

 

  又例如想知邊個醫生接生最高手?易,查查當接生權威老婆有咗,生時交俾邊個老友醫生做,等於百分之一百好武功!

 

  說穿了,就是同行,最清楚自己行內人的功力,這個,非專業者好難完全掌握。

 

  所以,大家醒嘞。首先,識多啲各行各業朋友,然後,有任何一瓣要幫忙時,就不恥下問可也。

 

  小弟經驗,凡用這句作開場白,一定掂,正是:「唔好意思,麻煩你,有事想請教……。」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#理財 #退休 #識人好過識字
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share