加入最愛專欄  收藏文章 

2016-06-09Text: Cecilia Wang

沙灘、吊床、美食!炎夏室內玩樂3個新提案

夏の食祭  觀塘體驗室內日式祭典!

 

 

  我知道大家最鐘意有嘢食有嘢玩又有嘢買!來緊6月中開始,在觀塘工廈內將舉行一場充滿日式風情的夏日祭典,到時將會有手工藝品、特色產品、美食、攤位遊戲,集齊了超過60個特式小店,玩一日都唔會悶!

 

 

  名為夏の食祭,當然以食為主打,市集搜羅多款日本街頭小食,如集仍會售賣多款日式小食,例如章丸燒、大阪燒、燒魷魚、抹茶慕絲等等,而且主辦單位表示當日還會免費派發日式雪米糍,但先到先得!

 

 

  漫畫中經常見到的釣水球,在香港好似沒甚麼機會玩過呢,今次市集有得玩啦!

 

 

  同場亦有掟彩虹、丟圈圈等港式玩意。去唔到日本玩夏祭,可以選擇到港版日本夏祭活動過過癮!

 

日期: 6月18日 & 19日(星期六、日)

6月25日 & 26日(星期六、日)

時間:中午12時-晚上8時

地點: 觀塘開源道55號開聯工業中心地下 Food N'more (駱駝漆大廈對面馬路)

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多玩樂 What’s On文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share