加入最愛專欄  收藏文章 

2022-07-13

王智德邱士縉尷尬扮中學生 呂爵安自爆非《I SWIM》主角首選

  【晴報專訊】人氣男團MIRROR成員呂爵安(Edan)、王智德(Alton)及邱士縉(Stanley)參演的ViuTV新劇《I SWIM》前晚首播,Edan飾演認真嚴肅的C班游泳隊隊長李馬榮,跟自身性格截然不同。他自爆原來並非男一首選,但機會降臨時,他亦勇於接受考驗,挑戰自己。

 

(左起)Alton、Edan及Stanley笑言冬天落水拍攝《I SWIM》最難忘。

 

  向來幽默的呂爵安,今次飾演的「李馬榮」性格認真,跟《大叔的愛》「田田」截然不同。他自爆並非「李馬榮」首選,「其實第一次試鏡後,劇組無諗住搵我拍,點知佢哋一直搵唔到最適合人選,叫我再試多次鏡,就決定搵我。」Edan特地跟經理人黃慧君(花姐)商量,花姐一度擔心他沒時間操肌、練水,又怕他演得不好會影響前途。「但我覺得既然機會嚟到,唔可以因為怕做得唔好而唔試,怕就乜都唔使做啦!」

 

一眾男演員齊齊曬肌,Stanley(右二)更要利用化妝遮蓋手上紋身。

 

  至於31歲的邱士縉及32歲的王智德,年過三十卻要扮中學生,Stanley說︰「真係倒抽一口涼氣,好在得兩場校服戲,一望到自己着校服,再睇下啲紋身…以後如果拍正劇要扮中學生就真係唔好喇!大學生都仲可以。」Alton在劇中與Stanley亦敵亦友,有場戲Alton情感大爆發,令Edan和Stanley動容,齊齊演到眼濕濕。

 

有觀眾批評Edan唸對白咬字不清,他虛心回應會繼續改善。(網上截圖)

 

Alton學識調節心態

 

  MIRROR 12子被外界以當紅程度及工作量,區分為「上弦」及「下弦」,成員邱傲然(Tiger)指大部分演出機會都給了「上弦」隊友。Stanley說︰「呢啲嘢好現實,我明白『上弦』孭到票房,自然說服到投資者。我繼續鑽研自己演技,有機會咪做好件事。」而Alton認為「下弦」也有不少機會,「將比較放喺自己身上,唔好放喺人哋度,一係就比個遠啲嘅,同湯告魯斯比!我哋要識得調節心態,一旦擺錯位,就會唔開心。」Edan認為12子各有才華,「我好彩遇上《大叔的愛》,大家都係等緊一個機會畀觀眾睇到,我哋12個無分上下!」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #呂爵安 #王智德 #邱士縉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share