加入最愛專欄  收藏文章 

2023-01-17

首當電影主角力谷票房 張敬軒預告處男曬肌謝票

  【晴報專訊】由張敬軒(軒仔)主演的賀歲片《超神經械劫案下》昨晚舉行首映禮,面對《毒舌大狀》、《天龍八部之喬峰傳》等對手正面挑戰,軒仔揚言若票房突破2,000萬元,他將與魏浚笙(Jeffrey)操肌三個月,然後曬肌謝票;如果票房達5,000萬,他更會與Jeffrey及洪嘉豪格劍︰「我哋係奧運嗰啲,男演員玩劍擊!」

 

Ivana與軒仔在戲中打戲連場。

 

  張敬軒與女主角王菀之(Ivana)、Jeffrey、洪嘉豪、黃正宜(阿正)等,昨晚出席於時代廣場舉行的首映禮。新片將於本周六年三十晚上映,兩位主角軒仔、Ivana結伴受訪,問及若票房報捷會如何回饋觀眾,軒仔直言︰「我哋簡直係埋身肉搏,隔籬嗰位(Ivana)係8,000萬票房女主角(《飯戲攻心》),我哋有一半票房都好開心。」

 

王菀之着泳衣怕無人睇

 

  軒仔豪言:「如果《超》片有2,000萬票房,我會同Jeffrey操肌三個月,曬肌示人,我不嬲都係真材實料。」提及白只、洪嘉豪及Jeffrey在戲中背面全裸示人,問到軒仔與Jeffrey屆時曬肌的尺度如何,他回應︰「就算露要睇洪嘉豪先,佢背面全裸,然後好似煎魚咁反轉露埋正面。」

 

軒仔造型的吹氣公仔屹立在銅鑼灣鬧市宣傳,成為打卡熱點。

 

  問到是否要達到5,000萬票房,軒仔才肯正面全裸?他笑說:「正面全裸唔合法,如果有咁高票房,我哋幾個演員玩劍擊!我哋係玩奧運嗰種,兩個男演員劍擊對戰咁!如果過6,000萬,我哋幾個就攞棍互片;過7,000萬,我哋就開直播互打。」軒仔坦承今次首映如同看着BB出生,心情猶如結婚、擺酒一樣︰「我首映前一晚都失眠,好緊張套戲嘅成績。」至於女主角Ivana會否考慮穿泳衣謝票,她尷尬稱︰「其實着泳衣無難度,不過要睇下有無人想睇!(老公Eric So可有出席首映?)佢一向怕人多,今日(昨晚)無嚟,我屋企人有個傳統,如果有新戲上映,會去戲院包場食爆谷睇戲。」

 

首度擔正的軒仔一身粉紅造型,心情high爆。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#超神經械劫案下 #張敬軒 #賀歲片
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share