加入最愛專欄  收藏文章 

2024-02-15Text: 娛樂組Photo: IG、FB、網上截圖

黃美棋情人節公開茶記婚紗照!「小芬女」重返周星馳《行運一條龍》茶餐廳取景!鍾健威情深告白:以後等我照住佢!

  34歲黃美棋去年獲鍾健威(Ray)求婚成功,愛情長跑11年的二人將於今年舉行婚禮。情人節,黃美棋與鍾健威公開婚紗照,原來他們重返黃美棋小時候演出周星馳賀歲片《行運一條龍》的茶餐廳取景,拍攝充滿本地特色的婚照,說好香港故事!

 

 

  黃美棋和未婚夫鍾健威在社交網同步出post,公開二人的茶記婚照。原來他們重返1998年賀歲片《行運一條龍》的取景地、位於旺角上海街的鴻運冰廳餅店影相。當年黃美棋在《行運一條龍》中飾演「小芬女」,與「何金水」星爺有對手戲。

 

 

  這輯婚紗照中,鍾健威先在店外孭住未婚妻影相,更將「鴻運冰廳餅店」P成戲中的行運茶餐廳。他們更找來行運茶餐廳的制服,鍾健威神還原星爺在戲中的造型,好有心思!二人「合巹交蛋撻」,又把婚戒放在蛋撻上,奶茶亦成為拍攝婚照的小道具,充滿香港特色。

 

  黃美棋寫道:「2024年的初五~情人節快樂!謝謝『威』水哥@ykyray帶我回到行運茶餐廳,影咗呢輯獨一無二嘅Prewedding。26年前嘅《行運一條龍》令大家都認識咗小芬女~咁多年後,著起婚紗,企喺同一個位置,小芬女依然是小芬女,但講嘅對白已經唔再係:『例牌呀,唔該』,而係:『我地要結婚啦~』」

 

  黃美棋多謝這部星爺作品,賦予她另一個身分:「呢個角色陪著我成長,令我成為咗大家嘅回憶殺,最重要係每年我都可以陪住大家開開心心咁過年,謝謝大家每年都會重溫。最後謝謝@ykyray 陪我食蛋撻、飲奶茶,雖然唔再係當年嘅蛋撻加煉奶、蔥花蛋治、飛邊烘底、三七鴛鴦走糖,但不變的依然有我,謝謝你一路以來陪著我走,繼續祝大家行運一條龍!」

 

 

  鍾健威亦深情寫道:「祝大家情人節快樂新年有無睇到《行運一條龍》??裏面著住羊毛底衫既小芬女,已經長大~仲著住婚紗返到去行運茶餐廳飲奶茶,食蛋撻!我諗大家都一定係睇呢套戲大~坐低喺入面聽返佢講細個喺度拍戲嘅回憶點滴,喺二樓等埋位睇水哥同達哥拍戲,就好似返返去當時去探班一樣,估唔到佢啲記憶仲咁深刻!而我都做咗一日…威水哥以後等我照住佢!唔會再畀姣婆四推佢落地下!」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#賀歲片 #茶記冰室 #黃美棋 #周星馳 #情人節 #鍾健威 #好去處 #演員 #餐廳 #旺角 #結婚 #女生 #娛樂 #行運一條龍 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share