加入最愛專欄  收藏文章 

2024-02-15

劉松仁宣傳舞台劇被問健康情況!拒「生病」成焦點:點解我要被你講我病咗?宣布不再拍戲:無論咩階段都要精彩

  劉松仁自從2020年被拍到行路撐拐杖兼手腕扭曲,一度驚傳中風,不過松哥透過好友否認傳聞,更繼續在微博分享自己的近照,跟朋友聚會、行山、吃喝玩樂,生活如常,但就沒有再接受幕前的工作。近日,劉松仁執導的舞台劇《利瑪竇》載譽重演,他跟王梓軒一齊接受無綫娛樂新聞台《Star Talk》的訪問,首次對主持人王鎮泉開腔回應自己的健康傳聞。

 

 

  劉松仁透露《利瑪竇》首演之後已經希望重演,不過礙於疫情,最終延期4年,將於今年4月在香港文代中心大劇院再次搬上舞台。提到跟王梓軒的結緣,原來來自《華麗轉身》,當時王梓軒面對一場感情複雜的戲份,對手汪明荃急搵休息中的劉松仁幫手指導對方。劉松仁大讚王梓軒音樂方面很有天份,所以今次音樂舞台劇很快就決定邀他做主角。問到劉松仁會否參與演出?他說:「如果我有命嘅話...」

 

 

 

  劉松仁跟杜琪峯老友鬼鬼,今次劉松仁搞舞台劇都有找他幫忙問意見,問到為何兩老友記不合作?他說:「佢本來叫我簽三年合約,我話唔好喇,我唔想冇咗個朋友,我諗我哋合作真係可能會鬧交。三年幾部戲幾錢啫?唔係錢嘅問題,犯不著冇咗朋友,唔係等錢使等開飯,等開飯就可以吞聲忍氣睇佢面口都應該,唔係冇飯食,佢又唔一定用我,我又唔一定要拍佢戲,大導演同大演員唔好互相撕殺,所以就從此唔合作!」

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  劉松仁指4年前執導《利瑪竇》時,驚覺自己丁點戲癮都沒有,甚至有恐懼。劉松仁說:「我唔拍呀喇,如果拍就唔矜貴,所以我決定唔再拍,電影都唔拍喇!」

 

 

 

  王鎮泉問及劉松仁的健康情況,劉松仁不置是否,他表示:「總知人生係生、老、病、死,我哋無論邊個階段都好,都要活得精彩,要積極面對!我哋老喇,老跟住病,病跟住死,呢個過程唔可以或缺,我話畀自己聽,無論咩階段都要精彩,病都要精彩,死都要瀟灑,唔好好多牽掛。我就係抱住呢個態度去面對往後嘅路,唔可以因為去某個階段,唔好啄住某個病,覺得劉松仁好病、好悽涼,而唔記得佢拍咗50幾年戲喎!點解我要被你講我病咗?你唔會病咩?我會病,個個都會病呀啦!我希望大家係講佢病咗,但點樣去面對,呢樣嘢先值錢呀嘛!困難個個都面對,你點面對!」

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#劉松仁 #華麗轉身 #利瑪竇 #杜琪峯 #舞台劇 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share