加入最愛專欄  收藏文章 

2024-03-01Text: 娛樂組Photo: 方力申IG

44歲方力申奪先進游泳世錦賽銀牌!復出游水4年寶刀未老:阿媽我得咗喇!

  藝人方力申早前飛到多哈出戰世界先進游泳錦標賽,他在男子200米背泳40至44歲組別,游出2分19.86秒成績,勇奪銀牌。賽後方力申在IG報喜,高呼:「阿媽我得咗喇!」不少藝人好友都有留言恭喜他。

 

  方力申在IG分享自己手拿獎牌的相片及上台領獎的影片,他開心表示:「阿媽我得咗喇,妳個肥仔,復出游水4年,終於攞到個世界先進分齡比賽嘅銀牌,係200米背泳,我最有機會嗰項已經游完,之後就爭取啲好啲嘅時間。」

 

 

  他以0.86秒之差不敵冠軍、同樣代表香港出戰的愛爾蘭泳手Donal Thomas O'Neill,他又不忘恭喜其他參賽者:「恭喜第一名 from HK LRC 嘅 Donal,佢以前係愛爾蘭嘅紀錄保持者,第三名係來自巴拉圭嘅Daniel C,佢上年喺福岡世界賽攞咗兩面獎牌。」

 

 

  方力申笑言自己要減肥:「最後,我想講我真係要減肥,由上年舞台劇完成後到今日,我重咗7kg,完。」他在IG story自嘲輸在「肥」及「矮」:「肥魚攞銀牌200米背,輸0.8秒、輸在肥咗7公斤、輸在矮佢4吋」。

 

 

  方力申入行前是香港游泳代表隊,而且不時奪得驕人成績,2000年代表香港參加悉尼奧運會,其中在200米背泳及400米個人混合泳打破香港記錄,而該兩項記錄保持逾20年才被打破。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#減肥 #游泳 #娛樂 #比賽 #方力申 #舞台劇 #運動員 #影視娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share